Zomergasten - Hans Teeuwen. Fragment 'een prettig gesprek' met Pim Fortuyn en Theo van Gogh.

3 aug. 2013
439 371 Weergaven

Hans Teeuwen kiest voor het fragment 'een prettig gesprek' tijdens VPRO zomergasten.
Hierin te zien wijlen Theo van Gogh & Pim Fortuyn.
Teeuwen was goed bevriend met van Gogh en praat hier over.
Copyright © 2013 VPRO. Alle rechten voorbehouden.

Reacties
  • Geweldig stuk dit. Uniek stukje tv, als je het mij vraagt..

    Elmore van dodewaardElmore van dodewaard2 dagen geleden
  • Een mooi gesprek en wat mooi om Pim en Theo samen te zien. Een gemis die twee...😢

    Hennie van MosselveldHennie van Mosselveld17 dagen geleden
  • Hans, een van de mooiste mensen ter wereld, en dat meen ik echt! Als 5% van deze wereld uit Hansen bestond, zag deze wereld er een stuk mooier uit!

    What’s UpWhat’s Up27 dagen geleden
  • Toen was de VPRO al eng aan het worden,..........brrrrrrr,.....

    What’s UpWhat’s Up27 dagen geleden
    • @Tim De Boer nou, dat is een heel intellectueel antwoord,...jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van hersenen,....bokkelul!

      What’s UpWhat’s Up22 dagen geleden
    • Ach flikker op

      Tim De BoerTim De Boer25 dagen geleden
  • Goede les voor journalisten: niet teveel onderbreken want met een beetje pech blijven mensen zich nog jaren aan je irriteren.

    Chris DevelingChris DevelingMaand geleden
  • Op gruwelijke wijze vermoord alletwee. R I P Pim en Theo .

    Kimberley PexKimberley PexMaand geleden
  • Geweldig

    Merel SmithMerel SmithMaand geleden
  • Hans is mij held

    risico 16risico 16Maand geleden
  • Wat een ontzettend aandoenlijk gesprek tussen Pim en Theo, uit het leven gegrepen...

    Frank van OorsouwFrank van OorsouwMaand geleden
  • ..*!*..

    jurriaan Ademajurriaan AdemaMaand geleden
  • Beide heren zijn vermoord door toedoen van het linkse, pro-islamitische kartel.

    Davi dDavi dMaand geleden
    • @Davi d Nou David, ik gok dat je een joodse achtergrond hebt. Je zit ernaast, maar je wilt je ongelijk gewoon niet toegeven. Van Gogh is vermoord door een orthodoxe moslim die het niet kon hebben dat Van Gogh moslims keer op keer geitenneukers noemde, en nog meer onsmakelijks. Fortuyn is vermoord door een linkse activist die er denk ik slecht tegen kon dat Fortuyn o.a. opperde om vanwege ruimtegebrek koeien voortaan maar in flats te fokken. Check voortaan wat bronnen, stel ik voor.

      Erwin WoodedgeErwin Woodedge29 dagen geleden
    • @Erwin Woodedge Ten eerste: 9 van de 10 keer wel. En tweede, ik noem ze apart van elkaar. Zeiksnor.

      Davi dDavi d29 dagen geleden
    • Informeer je eens voordat je iets roept. Overigens, links en pro-islamitisch zijn geen equivalenten van elkaar.

      Erwin WoodedgeErwin Woodedge29 dagen geleden
    • Welnee joh. Hou toch op. De een is vermoord door een moslimextremist de ander door een linkse exrremist. Al het anderr zijn aannames.

      Dirty HarryDirty HarryMaand geleden
  • Ja erg goed

    de Galande GalanMaand geleden
  • De spijker op de kop!

    JDRJDRMaand geleden
  • Om deze mannen zo terug te zien, geeft wel een gek gevoel. Vooral omdat sinds vandaag de democratie officieel overleden is. R.I.P. Nederland

    PannenTheKoekPannenTheKoekMaand geleden
    • links is weg PvdA kapot gl gehalveerd .. heel nederland is rechts .. doe je best !!!!

      gmy33gmy33Maand geleden
    • volgens mij hebben we gewoon mogen stemmen afgelopen 15, 16 en 17 maart. Dus de democratie is zeker niet overleden.

      Pepie_BPepie_BMaand geleden
  • Als er een politicus op dat moment doodgeschoten zou moeten worden is Fortyn wel een top keuze

    Milo LeerdamMilo Leerdam2 maanden geleden
    • @What’s Up Nee ik vind Pim Fortuyn gewoon een van de grootste idioten in de Nederlandse geschiedenis. Uiteraard wil ik dat er niemand doodgeschoten wordt, maar als er ooit een Nederlandse politicus doodgeschoten MOEST worden en ik mocht stemmen op diegene die dood ging, zou ik op Pim stemmen.

      Milo LeerdamMilo Leerdam27 dagen geleden
    • @What’s Up wat als we Milo zijn statement nu eens op hem zouden toepassen?

      Kris MintenKris Minten27 dagen geleden
    • Gaat het nou om de aandacht, of ben je gewoon een zieke psychopaat?

      What’s UpWhat’s Up27 dagen geleden
    • ziek

      Kris MintenKris MintenMaand geleden
    • eeuwig zonde dat Pim niet meer leeft .. ook ik als linkse extremist vind dat ..

      gmy33gmy33Maand geleden
  • Jammer dat Wilfried met samengeknepen billetjes tegenover Hans zit. Hij kan het wel, maar durft hier niet zichzelf te zijn.

    Fr vd VFr vd V2 maanden geleden
  • Jammer dat Hans zich in deze tijd eigenlijk niet echt uitspreekt. Wat grappige steekjes hier en daar. Is alles. Maar goed, eerlijk om te zeggen dat je niet genoeg lef hebt. Theo zou meer lef gehad hebben als het er zo slecht voorstond.

    Louis GottliebLouis Gottlieb2 maanden geleden
  • 2021! ik hou van hans!xxx.

    corcovits van de veercorcovits van de veer2 maanden geleden
  • Mensen die Fortuyn Pim noemen zijn zo simpel. Net of ze hem goed kenden.....pfffff

    Isse da belangriek Hekke oe nette segIsse da belangriek Hekke oe nette seg2 maanden geleden
    • @Douwe FC hoezo Pim benoemen? Dat zeg je alleen als je iemand persoonlijk kent. Nu is het zo populistisch, maar dat past goed bij kiezers van "Geert"🤔😊

      Isse da belangriek Hekke oe nette segIsse da belangriek Hekke oe nette seg2 maanden geleden
    • Hoezo dan

      Douwe FCDouwe FC2 maanden geleden
  • Zijn haar dracht is ook altijd het zelfde gebleven 😂

    KAR!MOLAKAR!MOLA2 maanden geleden
    • @KAR!MOLA 😂

      ReinderReinder2 uur geleden
    • @Reinder Jah die van Hans Teeuwen natuurlijk 🤣

      KAR!MOLAKAR!MOLAMaand geleden
    • Van Hans of van die ander?😂

      ReinderReinderMaand geleden
  • Wat kan ik hier onwijs lang naar luisteren, Hans is zo gigantisch pienter, elke uitspraak is raak en klopt.

    QualityangelQualityangel2 maanden geleden
  • 11:55 lol XD

    Marijn KuijlmanMarijn Kuijlman2 maanden geleden
  • Het veelvuldig gebruik van "we" en "ons" vind ik op zijn minst veelzeggend over Teeuwen.

    Walther von der VogelweideWalther von der Vogelweide2 maanden geleden
  • Mooi podium voor Teeuwen ondanks de interviewer in zijn robot houding

    Mark StaddonMark Staddon8 maanden geleden
  • Samen lijntjes liggen vlammen

    Jazzy JamesJazzy James8 maanden geleden
  • Hans Legend Teeuwen

    DariosDarios8 maanden geleden
  • Ik had steeds het gevoel dat Teeuwen en De Jong elkaar diep vanbinnen eigenlijk niet kunnen luchten. Teeuwen, de cynische rechtse rakker en De Jong, toch meer van de linkse gütmensch-zijde. Er hing altijd spanning tussen die twee.

    Jootie de KopJootie de Kop9 maanden geleden
    • in je hoofd wellicht

      Rman PojoRman Pojo2 maanden geleden
    • Hoe kom je erbij dat hans teeuwen rechts zou zijn en de Jong links? Ben wel benieuwd naar jouw bewijs

      drunkensailor112drunkensailor1125 maanden geleden
    • Ben ik helemaal met je eens. Ik vind Wilfried een toffe peer, maar je merkt dat het wrijft, en dat hij zich liever niet bloot geeft over de materie. Maar alleen zijn lichaamstaal al geeft het al wel weer hoe hij er over denkt.

      MrTektonikMrTektonik8 maanden geleden
  • Er bestaan geen grenzen, aan de vrijheid van meningsuitingen. Daar kunnen we tegenwoordig wel moeilijk over doen, maar het is gewoon zo.

    Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Jerry Vdm Veel woorden. nlworld.info/key/video/1myGgcbUhqRobIA

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Jerry Vdm LOL!!! Maar wel triest, om als pispaaltje door het leven te moeten gaan.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • ​@Jerry Vdm Een pispaaltje met een hoop eigendunk? Daar wil nog geen hond, tegenaan plassen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Jerry Vdm Wordt u al langer het pispaaltje genoemd?

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Jerry Vdm , gaan wij nu slap lullen, betweter? Dat u een taal cursus Nederlands volgt, is wel uit uw reactie op te maken. Maar u hebt het blijkbaar nog niet echt onder de knie.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
  • Lang leven het vrijewoord. En dat blijven we gewoon uiten.

    King Ragnar VikingKing Ragnar Viking9 maanden geleden
  • Pim was een enorm intelligent persoon,met afgunst werd hij bejegend

    Ewout GeentriangeldusEwout Geentriangeldus9 maanden geleden
  • Dit zou nu niet meer kunnen.... te veel soy mensjes in NPO en MSM

    martincuracao1martincuracao19 maanden geleden
    • @Simon Sloototter het is heel stoer om tegenwoordig overal te roepen dat dingen van vroeger nu niet meer kunnen.

      drunkensailor112drunkensailor1125 maanden geleden
    • Dit zou nu niet meer kunnen?????????? Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
  • Als we niet willen, dat deze twee mensen niet voor niets zijn vermoord, moeten we de discussie met elkaar aangaan wat er moet gebeuren om respectvol met elkaar om te gaan. Zwarte Piet afschaffen, meer aandacht voor de rol van de Nederlanden in slavernijverleden. Iedereen moet zich zo thuis voelen, dat iedereen het eens is over een aantal basisvrijheden. Kunnen we ons eindelijk richten op de werkelijke vijand, groot kapitaal, bankiers en multinationals

    Mike NijboerMike Nijboer9 maanden geleden
    • Idiooooot

      Maik WoutersMaik Wouters15 dagen geleden
    • Oh ik bedoel: wat erg dat de moslims zich bedreigd voelen vind je ook niet?

      Iggy PetersIggy Peters9 maanden geleden
    • Gelukkig denkt niet iedereen er zo over. Er bestaan geen grenzen aan de vrijheid van het gesproken en geschreven woord. De vrijheid van meningsuitingen zijn mensenrechten.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Als je Nederlander bent, ben je Nederlander en houd je van Nederland en van de Nederlandse cultuur. Zo simpel is het. Maakt niet uit of je donker, licht, geel of paars bent. Maar we moeten wel realistisch blijven dat je als orginele Nederlander om het zomaar te noemen je niet verplicht moet integreren in andere andere culturen omdat de integratie mis gaat.

      Rick WRick W9 maanden geleden
    • Om de dood van deze mensen die haaks stonden op jouw positie tov "de werkelijke vijand" nu te gebruiken voor je eigen politieke propaganda is echt niet op zijn plaats. De "werkelijke vijand" zijn de marxisten/communisten die nu alles terroriseren onder het schild van antiracisme.

      MayenaMayena9 maanden geleden
  • Stuk mbt racisme is wel van toepassing op de stand van zaken tegenwoordig.

    Mick GoedhartMick Goedhart11 maanden geleden
    • @Mick Goedhart Oké, nog één keer dan. Welk racisme? Wat is dat, racisme?

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Simon Sloototter je antwoord alsof je me kent, maar je kent mij niet. Je suggereert en je zit fout.

      Mick GoedhartMick Goedhart9 maanden geleden
    • @Mick Goedhart Wat klaarblijkelijk, wat u betreft, ook nog lukt ook. Dus laten we gemakshalve dan ook maar vanuit gaan, dat er helemaal geen sprake kan zijn van racisme of wat dan ook. Wel kan ik een heel eind met u meegaan als we het zouden hebben over klootzakken en hufters. Want racisme is toch echt wel andere koek, ook al zou u dat nog zo graag anders willen zien.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Simon Sloototter iets wat tegenwoordig helemaal hip is om mensen de mond mee te snoeren

      Mick GoedhartMick Goedhart9 maanden geleden
    • Welk racisme? Wat is dat, racisme?

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
  • De Jong verder een goede interviewer, vaak ook bewezen, mensen die dit zien willen dan graag kortzichtig zeggen wat een slechte interviewer, en dan tegen zichzelf nooit zeggen wat ben ik slecht voor het werk wat ik doe, als ze een slechte dag op het werk hebben. De Jong ging met een bepaald idee dit Interview in, met een plan, omdat Hans een van de moeilijkste is om te interviewen, de fout van De Jong was om zich daar helemaal strak aan te houden,. Terwijl hij zelf creatief genoeg is om flexibel te zijn in een gesprek. dat keerde zich tegen het interview en De Jong was niet meer zichzelf, ach life and learn!

    Constantijn van WoerekomConstantijn van Woerekom11 maanden geleden
    • @Faktefoe Inhoudelijk getuigd uw opmerking niet echt van enig intelligentie en relativeringsvermogen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Faktefoe nou dat hoef ik niet te leren hoor haha, ik denk dat dit meer een gevalletje van autocorrectie was, maar bedankt voor je bijdrage!

      Constantijn van WoerekomConstantijn van Woerekom10 maanden geleden
    • Zoals jij moet leven en leren om "live" met een V te schrijven?

      FaktefoeFaktefoe10 maanden geleden
  • Ik schaam me, dat ik Theo niet genoemd heb. Hij was een strijder voor de vrije meningsuiting, pas sinds een paar jaar, realiseer ik me, dat er mensen voor mij gestreden en nog steeds strijden voor mij. Voor hun zou er ook een dodenherdenking moeten zijn, het zijn ook gesneuvelden in een oorlog, waarin de vijand zich verbergt tussen onschuldigen

    Mike NijboerMike NijboerJaar geleden
  • Ik zie Fortuyn en denk aan wat hem is aangedaan, maar ook wat ons is afgepakt. Ik zie overeenkomsten met Baudet, het waren beide geen typische politici, ze zijn beide vaak kwetsbaar.Je wilt ze ook graag geloven, toen en nu hebben we dit soort politici nodig

    Mike NijboerMike NijboerJaar geleden
    • @vaad wilsla Lees nog eens de bijdrage van Mike Nijboer. Dan hoef ik zelf niet in herhaling te vallen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Simon Sloototter Verklaar u nader...

      vaad wilslavaad wilsla9 maanden geleden
    • @vaad wilsla voor u geldt het zelfde als voor @totog87a .

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @totog87a Inhoudelijk getuigd uw opmerking niet echt van enig intelligentie en relativeringsvermogen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Fortuyn was van een ander kaliber dan Baudet, naar mijn mening had hij veel meer klasse. Een gemis voor Nederland.

      vaad wilslavaad wilsla9 maanden geleden
  • Paar dagen geleden bij zijn nieuwe show heb ik ff een kwartiertje met Hans kunnen chille, hij is 1 van de meest aardige personen die ik ooit heb meegemaakt, zo open en verwelkomend, en zo ongelofelijk grappig, tering, je weet niet wat je meemaakt. De enige echte KONING!!!

    Samuel TristanSamuel TristanJaar geleden
    • @Simon Sloototter getuigt.

      Rasso KlettRasso KlettMaand geleden
    • @D. v D. U getuigt maar weer eens, dat niet iedereen de gave van "Mensenkennis" bezit.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Samuel Tristan Inhoudelijk getuigd uw opmerking niet echt van enig intelligentie en relativeringsvermogen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Iemand beoordelen nadat je hem 15 minuten hebt gesproken. Mmmmkay

      D. v D.D. v D.10 maanden geleden
    • ​@S dude Nou als het op zo'n manier moet, laat dan maar.

      Samuel TristanSamuel TristanJaar geleden
  • Die kaaldaai kan niet interviewen

    louise smitlouise smitJaar geleden
    • Inhoudelijk getuigd uw opmerking niet echt van enig intelligentie en relativeringsvermogen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
  • Wat een leuke cultuur heb jij! haha

    Steve LehnenSteve LehnenJaar geleden
  • Waarom ben ik nou niet verwonderd dat hans bevriend was met theo...twee vreemde vogels bij elkaar...

    Magd. S.Magd. S.Jaar geleden
    • Magd. S. inhoudelijk getuigd uw opmerking niet echt van enig intelligentie en relativeringsvermogen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Eindelijk normale mensen

      H ConventH ConventJaar geleden
  • Hans is de ultimieme koning. Love you, my brother

    Sony CoSony CoJaar geleden
  • Wat een ongemakkelijke sfeer zeg. Ik vind dat Hans Teeuwen had moeten opstappen tijdens dit interview. Elk weldenkend mens zou de NPO moeten boycotten mvg Erik Geurten / Erick Overveen

    Martin CobraMartin CobraJaar geleden
    • Ja laten we weglopen van elke vorm van debat. Lang leve de nieuwe verzuiling.

      nils reiffersnils reiffers9 maanden geleden
    • Akkoord. Een vernis van neutraliteit maar in werkelijkheid nauwelijks verholen neerbuigendheid vanwege de interviewer.

      Tuur DemeesterTuur DemeesterJaar geleden
    • Hans had dit fragment zelf uitgekozen, dat is het programmaformat van Zomergasten.

      Natasja van DijkNatasja van DijkJaar geleden
  • Hans Teeuwen is een hele slimme man.

    Karel KrokantKarel Krokant2 jaar geleden
  • Dit is zo'n triest interview omdat je ziet dat wilfried misschien een beetje een linkse opvatting heeft en niet helemaal de vrijheid van meningsuiting begrijpt waar Teeuwen op doelt. Ieder weldenkend mens snapt waar Teeuwen vandaan komt na de moord op Theo, maar o wee als je daar iets over zegt op npo. Fucking trieste televisie.

    jammie1882jammie18822 jaar geleden
    • Daar is al veel eerder voor gewaarschuwd,. www.villamedia.nl/n/nvj/nieuws/2005mei3redehirsiali.shtm

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Je kan volgens mij aantonen dat de publieke omroep politiek links geörienteerd is. Maar dit is gewoon een prima gesprek. Je moet als interviewer een beetje duwen en trekken om eruit te halen wat er in zit. Als je je hier al aan irriteerd ben je een beetje een slachtoffertje hoor. Alles mislukt en het is de schuld van hullie 🤣

      Nick BroekmanNick Broekman10 maanden geleden
    • jammie1882 kijk dan niet joh

      Sterke WesterSterke Wester11 maanden geleden
    • Inderdaad en de dominante factor op de Nederlandse tv. NPO=vertrutting, huichelachtigheid, alles wat van Gogh verafschuwde. Pff

      Martin CobraMartin CobraJaar geleden
  • 'Met twee dooie sluiten we het blok af'. Grappig als het niet zo triest zou zijn.

    Stan JanssenStan Janssen2 jaar geleden
    • @Simon Sloototter En zo is het natuurlijk ook.

      Stan JanssenStan Janssen9 maanden geleden
    • Dat is het "Vrije Woord, waarbij intelligentie en relativerings vermogen, "Vertrutting" moeten voorkomen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
  • Dit is diep triest. Wij hebben veel verloren aan de moorden op Theo van Gogh en Pim Fortuijn. Bizar dat niet beide moordenaars levenslang hebben gekregen

    SicSebSicSeb2 jaar geleden
    • Agendawerk vandaar

      Kaniel OutisKaniel Outis25 dagen geleden
    • @Sterke Wester In zekere zin had Pim wel een punt over de verantwoordelijkheid van de staat. Het is niet dat de persoon beschermd moest worden, maar het ambt. Zeker vandaag de dag is steeds meer storend en soms gewelddadig gedrag richting politici zichtbaar, maar aan de andere kant genieten deze politici ook bescherming. Pim had niet dezelfde mate van bescherming, terwijl het klaarblijkelijk wel nodig was en die beveiliging had geregeld moeten worden vanuit de kamer.

      PJ VisPJ VisMaand geleden
    • SicSeb akkoord, daarom was hij ook toerekeningsvatbaar en kreeg hij levenslang. maar Fortuyn bijvoorbeeld vond dat als hem wat zou gebeuren, de Nederlandse regering ‘medeverantwoordelijk’ was. we moeten denk ik er voor zorgen als samenleving dat er voor religieus, politiek of raciaal geweld geen voedingsbodem ontstaat.

      Sterke WesterSterke Wester11 maanden geleden
    • @Sterke Wester Ik ga nu speculeren maar ik denk dat jij bedoelt dat hij er geen controle over had omdat hij gediscrimineerd werd en daarom hulpeloos was in zijn radicalisering. Oftewel de schuld afschuiven op een ander. Daar ga ik niet in mee. Hij heeft er zelf voor gekozen om zich in de islam de verdiepen en de teksten letterlijk te nemen. Hij heeft er voor gekozen om een vuurwapen aan te schaffen en de moord op Theo van Gogh te plannen en uit te voeren. Hij is daar zelf verantwoordelijk voor. Wellicht dat een imam hierbij heeft geholpen of dat hij inspiratie heeft gehaald uit internetfilmpjes van al qaida oid. Maar hijzelf heeft de trekken over gehaald. Hij heeft daar zelf voor gekozen.

      SicSebSicSeb11 maanden geleden
    • SicSeb yes ok, geboren en getogen is misschien beter. wiens ‘schuld’ is zijn radicalisering? alleen zijn eigen schuld?

      Sterke WesterSterke Wester11 maanden geleden
  • Godverdomme wat was die Pim een lieve en eerlijke man zeg..

    JonatanJonatan2 jaar geleden
    • idd maar hier in belgie volgen ze hem niet

      Johan VounckxJohan Vounckx2 jaar geleden
  • Janine Abbring doet het toch net even beter!

    desiree zuidhofdesiree zuidhof2 jaar geleden
  • Wilfried de Jong je bent een kruiperige lafaard, die bang is om zijn royaal betaalde baantje op te geven. Een man met een ruggengraat van Rubber.

    Henk KoelewijnHenk Koelewijn2 jaar geleden
  • Hans Teeuwen is een verademing

    jetsebutenpostjetsebutenpost2 jaar geleden
  • Ze hebben de mensen vermoord die juist voor dialoog zorgde, zonde.

    DilligafDilligaf2 jaar geleden
    • @PaulyD alles stopt bij geweld,....en ik heb nog geen geweldloze Antifa gezien,...jij?

      What’s UpWhat’s Up22 dagen geleden
    • Zonde,..wtf? Dit is godverdomme fascisme!

      What’s UpWhat’s Up22 dagen geleden
    • @Lajos Te lindert Met Links bedoeld u natuurlijk de knettergekken onder ons.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • @Lajos Te lindert waarom heeft dat met links te maken?

      Eihoofd2Eihoofd29 maanden geleden
    • Zo werkt links helaas, hun manier of niets.

      Lajos Te lindertLajos Te lindertJaar geleden
  • hans teeuwen is een topgozer.

    Marc EMarc E2 jaar geleden
  • Hans maakt een mooie omschrijving van de "soft bigotry of low expectations"

    Nico SmetsNico Smets2 jaar geleden
  • 8:10 goed punt

    Oznem DerksOznem Derks2 jaar geleden
  • Hans Teeuwen is een sneu mannetje.

    Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • @Grumpy Man Bent u al veel langer Gek?

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Grumpy heeft last van een obsessie en is dwangmatig bezig, misschien hulp gaan zoeken.

      dracsodracso10 maanden geleden
    • Nou echt niet. Mensen als jij zijn sneu en helaas veel meer dan dat. Erger als de NSB-ers ooit waren.

      Roy de Vries de VriesRoy de Vries de Vries2 jaar geleden
    • Grumpy Man zielig mannetje, ononderbouwde troep komt er uit je mond.

      Bas DijkBas Dijk2 jaar geleden
    • Grumpy Man haha, juist de rijke blanken stemmen behoudzaam.

      Sebastiaan De WitSebastiaan De Wit2 jaar geleden
  • Heel zwaar. hoe de "grootste" cabaretier 5 jaar na dato steeds niet dirft te reageren op een "actuele" politieke moord.

    WM OceanudeWM Oceanude3 jaar geleden
  • helaas hij durft niet verder te gaan. Hoe ver zijn we?

    Peter MierPeter Mier3 jaar geleden
  • Als ik die kale gladjakker zie krijg ik al kotsneigingen.

    Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Droevig mannetje.

      ДestяфjkaДestяфjka9 maanden geleden
    • @Grumpy Man volgens mij ben jij al gek

      We shall never surrenderWe shall never surrenderJaar geleden
    • Gewoon omdat het kan

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Hahahahahahahahaahah

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Omdat ik de rechtse losers zo lekker gek kan maken!!!!

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
  • Fortuyn was een wolf in schaapskleren. Een devil in disguise!! Teeuwen is gewoon een kneus.

    Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Man ga terug na school heen mafkop. Nee hoe dit land er nu uitziet is positief.

      Jacky SandersJacky Sanders2 jaar geleden
    • Gefrustreerd dat er zoveel nederlanders achter een gestoorde gek aanlopen ja. Dat is toch onvoorstelbaar. Helaas is de meerderheid van de mensen dom. Anders zou dat nooit gebeuren.

      Grumpy ManGrumpy Man2 jaar geleden
    • Jezus, wat zit er een hoop frustratie in jou. Of ben je gewoon een klein trolletje? XD

      Ray LamRay Lam2 jaar geleden
    • Ja wel joh.... ze gaven allemaal mensen met een bepaald geloof de schuld van alle ellende in hun land en in de wereld en willen die mensen rechten ontnemen.

      Grumpy ManGrumpy Man2 jaar geleden
    • +Grumpy Man Er zijn niet heel veel vergelijkingen tussen de mensen die je noemt. Domme idioot.

      Whoopsie DayZWhoopsie DayZ2 jaar geleden
  • Grumpy man is een lul

    holland787holland7873 jaar geleden
    • De grootste landverrader op youtube!

      PotPindakaaszPotPindakaasz2 jaar geleden
  • 08:30 Hans beschrijft exact de stand van zaken in Nederland op dit moment. ALLES is racisme. In Tivoli mogen kinderen niet meer verkleed als indiaan of cowboy. Reden: racisme. Dit gesprek met Hans was minstens 5 jr geleden. De man weet gewoon waar hij over praat.

    Reb3ngaReb3nga3 jaar geleden
    • En nu in 2020 is het tot een heel bizar kookpunt gekomen....politiek correctheid heeft zo bizarre vormen aangenomen dat ik het niet kan/wil geloven ( Dieptepunt: Sunny bergman hoort ''aap''ipv ''app'' bij een reclame van VI)

      sitvisjessitvisjes9 maanden geleden
    • 2 jaar later...

      joppippojjoppippoj9 maanden geleden
    • EY!!! "What a bout that rebenga hit?? huh! You think that was a game of dominos?" ;) ( Die film scarface blijft cool heh!? :) coole naam en profile foto heb je LOL! ;)

      Mani SofluitMani Sofluit3 jaar geleden
    • Ik wilde net hetzelfde gaan zeggen, helaas hoor je het niemand nu meer op tv zeggen. Gisteren probeerde Buma er nog een beetje omheen te praten bij Pauw, maar niemand durft het letterlijk te zeggen. Hans moet wat meer op tv komen☺️

      foxbow90foxbow903 jaar geleden
  • hans teeuwen is een ziek persoon. Jammer dat die zwakzinnige zoveel aandacht krijgt.

    Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Grumpy Man zit je weer in je eentje op zolder😂 met je pc en speedbommetjes😂😂😂

      IlovelifeIlovelife2 jaar geleden
    • Grumpy Man hij is niet ziek maar heel eerlijk zegt wat hij denkt

      Ina GeeversIna Geevers3 jaar geleden
    • Dank je wel!

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Grumpy Man Homofoobje, het woord is snuiven. Niet snuifen. De ergste homofoben zijn meestal zelf latent homofiel. Kom uit de kast, zou ik zeggen.

      Deep ThroatDeep Throat3 jaar geleden
    • Ik vind hem vrij redelijk, respectvol en intelligent overkomen.

      Kendy LouwaarsKendy Louwaars3 jaar geleden
  • ALLE AGNOSTEN ZIJN DOOD ONGELUKKIG,hun geluk is tijdelijk 99,99 % van de wereldbevolking is agnost streng religieus Hun RELIGIE is de EVOLUTIETHEORIE,de gedachtegang van de ISLAM

    Chuck RavinChuck Ravin3 jaar geleden
    • @Chuck Ravin ik zou je graag weerleggen, maar dat kan ik niet op basis VaN eEn PaAr LosSe woOrden mEt hoofdletters. als je een volledige zin kan formuleren dan mag je terug komen.

      joppippojjoppippoj9 maanden geleden
    • Gelukkig voel en ben ik een blanke volbloed rassist

      Bertus van ZBertus van Z2 jaar geleden
    • +Chuck Ravin Agnost zijn is geen religie mafkees. Het betekent dat je ervan overtuigd bent dat je niet weet hoe het zit en vrede hebt met het feit dat dit soort vragen nog onbeantwoord zijn.

      Whoopsie DayZWhoopsie DayZ2 jaar geleden
    • natuurlijk mag je me weerleggen,graag zelfs

      Chuck RavinChuck Ravin3 jaar geleden
    • Uitmuntend gebruik van hoofdletters. Hulde!!

      Kendy LouwaarsKendy Louwaars3 jaar geleden
  • Iedere lach van Teeuwen is nep. Dat zie je duidelijk. Alles wat de man zegt of doet is nep. Allemaal gespeeld.

    Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Grumpy Man heb je ooit een van zijn stukken gezien? Dát is nep. Dát is geacteerd.

      Lario64Lario642 jaar geleden
    • uw naam doet u eer aan

      Martijn BakkerMartijn Bakker3 jaar geleden
  • Hans Teeuwen is een ziek persoon.

    Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Ik denk dat Grumpy Man of een moslim is, of een links persoon die het overlijden van van Gogh en Fortuyn niet zo dramatisch erg vindt.

      Someone In The CommentsSomeone In The Comments17 dagen geleden
    • Bent u al lang gek?

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • jij hebt ook recht op je eigen foute mening

      Jelte de JongJelte de JongJaar geleden
    • Hoezo?

      JonatanJonatan2 jaar geleden
  • Beste mensen, Heel erg hartelijk dank voor het lezen van dit bericht. Ik ben een beginnende youtuber en ik maak ook een soort zomergasten op mijn youtube kanaal maar dan in radiovorm! Bekijk het eens!

    Tim OlffTim Olff3 jaar geleden
    • Nee.

      Gjzus van WijkGjzus van Wijk3 jaar geleden
  • Wat is de muziek in de intro??

    Earth EaterEarth Eater3 jaar geleden
    • Intro is Here is the news van ELO Electric Light Orchestra

      Hans StraubHans Straub2 jaar geleden
    • Zeker ja, begint met een mooie iets depressieve melodie. En daar hou ik van :)

      Earth EaterEarth Eater3 jaar geleden
    • Geen probleem. Het is ook wel een relaxed nummer :)

      sneleenforelsneleenforel3 jaar geleden
    • Had niet verwacht dat ik hiet een reactie op zou krijgen, dus heel erg bedankt! :D

      Earth EaterEarth Eater3 jaar geleden
    • Is van Bugge Wesseltoft. Nummer heet Existence

      sneleenforelsneleenforel3 jaar geleden
  • dat valt reuze mee theo.. lef hebben is ook maar een moment opname.. en hoe ver jij in een moment opname durft te gaan is eigenlijk je echte lef. dit mag je best wel in je zelfreflectie opnemen. dit doet immers iedereen ook bij andere mensen

    blackdaanblackdaan3 jaar geleden
    • Theo is vermoord kerel.

      Fred BradFred Brad3 jaar geleden
    • Kan niet, hij leeft niet meer.

      Earth EaterEarth Eater3 jaar geleden
  • Opmerkelijk is dat na afloop van het fragment alles zich concentreert rond de relatie van hem ten opzichte van Theo. Zijn gedachten ten opzichte van Pim Fortuyn ontbreken volledig; werden niet besproken.

    Bart LucassenBart Lucassen3 jaar geleden
  • De gestoorde gek is niet langer onder ons. Godzijdank. Ik keur moord af natuurlijk, maar Fortuyn en Van Gogh zijn slecht geweest voor Nederland. We missen niets aan Fortuyn en niets aan de haat van Van Gogh. Alleen keur ik moord natuurlijk wel af.

    Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • @Grumpy Man respectvol omgaan met andersdenkende behalve als ze fortuyn of theo van gogh heten

      Office AmsterdamOffice AmsterdamMaand geleden
    • Door mensen als jij schaam ik me om links te zijn

      Levy WonderbaumLevy Wonderbaum2 maanden geleden
    • @Grumpy Man hij kan best een marrokaanse jongen naaien en zeggen dat hij tegen de islam is. Het geeft juist aan dat hij geen racist is en tegelijk wel zijn vragen stelt bij de islamitsche cultuur.

      ДestяфjkaДestяфjka9 maanden geleden
    • @Rabl Deze doodverwensing gemeld aan de politie. Dat wordt een taakstraf knul. Doei.

      Grumpy ManGrumpy Man2 jaar geleden
    • @Rabl Dit meld ik bij de politie. Dat is een doodverwensing en dat is strafbaar. Bye.

      Grumpy ManGrumpy Man2 jaar geleden
  • Pat Condell op de achtergrond in t begin?

    Chev CheliosChev Chelios3 jaar geleden
    • Yep. Is een van de andere fragmenten van de avond. Zeer goed fragment overigens.

      Wouter van PuttenWouter van Putten2 jaar geleden
  • Een jaar na mijn eerste reactie wil ik graag een aanvulling geven zodat men niet het punt kan aanvoeren dat het hier om een vluchtige opmerking ging. Als Nederlander schaamde ik mezelf en schaam ik me voor de vrijheid die Theo van Gogh in zijn vrijheid van woord kreeg. En laten we eerlijk zijn geen een van de heren in de politiek heeft hier stelling tegen genomen. Ik had het niet meer dan normaal gevonden als van Gogh wegens belediging zich had moeten verantwoorden voor de rechter. Wie neutraal de uitspraken gedaan door van Gogh leest kan niet anders concluderen dat hij zich wel openlijk tot doelwit maakte, dit moet hij zelf ook geweten hebben. Ik vraag me af waarom hij dit deed, was dit geen poging om aandacht te krijgen. Het was van zijn kant inderdaad dodelijk gelul uitingen in een donkere kamer zonder licht. Hij had kunnen weten dat dit niet door zou kunnen blijven gaan. Het lijkt mij wel of hij op dit einde hoopte, martelaar van het vrije woord. Als ik de woorden van van Gogh zou gebruiken zou mij dan beveiliging worden gegeven, ik dacht het niet. Laat ik het scherper stellen wie van de meeste Nederlanders die zulke uitspraken zou doen kan vervolgens rekenen op beveiliging. Nu ik vermoed geen een. En mensen laat je niet voor de gek houden de Nederlandse overheid heeft in een klap twee lastige problemen aangepakt. Ten eerste van Gogh het zwijgen opgelegd, en de islamistische problematiek kon op een andere manier worden benaderd. En de weg voor de PVV werd hier door ook opengelegd. De verharding die men nu ziet heeft zijn oorzaak in de moord op van Gogh. Minder weergeven

    Freddie IerselFreddie Iersel3 jaar geleden
    • Nu nog even het knippen en plakken, goed onder de knie krijgen.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Als je je een beetje in Theo verdiept, kom je er al snel achter dat hij echt wel eens is aangeklaagd. Dus mijn advies is, verdiep je eerst wat meer in van Gogh, voordat je een mening vormt.

      Jelger de GoochelaarJelger de Goochelaar10 maanden geleden
    • ja ik weet het weet het ook niet zeker maar het lijkt allemaal in elkaar gezet Fortuin, van Gogh. Ik zou willen dat ze nog leefde maar het is niet eigen schuld dikke bult ik denk dat er meer achter moet zitten, zie de srafmaat.

      Freddie IerselFreddie Iersel3 jaar geleden
    • FREDDDIEEEEEE !!!!!

      ZaagvisZaagvis3 jaar geleden
  • bolderiks, je hebt gelijk,, teeuwen schijt in z,n broek om duideljk te worden en die kale volksverlakker die ,m intervieuwt draadt z,n steentje bij het is over met eerlijke tv , over met humor,, onze cynische onthullende humor over voorbij en uit!!! ,t is gvd een grof schandaal dat tv media uitmaken , uit angst voor, wat wij mogen zien

    Rob DekkerRob Dekker4 jaar geleden
    • Rob Dekker, bent u al lang gek ?

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Het is blijkbaar ook over met fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven/typen.

      zommeszommes3 jaar geleden
    • misschien vindt hij wel echt wat hij zei? Of ben jij Hans Teeuwen die nu met spijt thuis onder dit filmpje zijn gram probeert te halen.

      blikjekattenvoerblikjekattenvoer3 jaar geleden
  • Nog steeds worden deze 2 heren gemist. Elke dag :(

    Phe rocksPhe rocks4 jaar geleden
    • Hier sluit ik me meteen bij aan

      Hennie van MosselveldHennie van Mosselveld17 dagen geleden
    • Ze zouden zich nu omdraaien in hun graf.

      A SA S2 maanden geleden
  • Bizar dat daar twee inmiddels vermoorde mannen aan tafel zitten...

    LuckGoodLuckLuckGoodLuck4 jaar geleden
    • Genocide bedoel je? Deze post ga ik even bij de politie melden, moment.

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Groepen worden beoordeeld op groepsgedrag. En het groepsgedrag van de moslim in Europa spreekt voor zich. Kijk de video die ik in een andere reactie heb gezet, je zult zien dat de aanslagen niet pas begonnen zijn, maar een voortzetting zijn van 1400 jaar jihad op alles wat niet islamitisch is. We zouden hier in Europa net zo moeten optreden zoals men nu in Myanmar doet hier een gerelateerde video nlworld.info/key/video/0q52dMakoLBmmGs Vooral de analogie die hij maakt met de Afrikaanse karper vind ik stuitend. En wat overkomt moslims dag in dag uit? Helemaal niks. Het enige wat ze overkomt is dat ze gepamperd worden met subsidie en "positieve discriminatie" Deze week is nog uit onderzoek gebleken dat 7% van de politie 40% van de lekkende agenten zijn. 7% van de politie is allochtoon. En wat voor religie hangen de meeste allochtonen aan?

      EenStenenbrekerEenStenenbreker3 jaar geleden
    • Ik vergeet helemaal niets. Ik keur ook niets goed. Ik was blij dat Fortuyn dood was. Niet om de manier waarop. Fortuyn zou premier worden en dat was dramatisch geweest. Een populist als premier is heel slecht. Daarom hebben we dat nu ook voorgoed uitgesloten met Wilders.

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Gekke Pim was waarschijnlijk premier geworden. Die kans was erg groot. En dat zou een ramp zijn geweest voor dit normaal zo tolerante land. Fortuyn had NL kapot gemaakt. Gelukkig zijn we nu slimmer en sluiten we racisten zoals Wilders gewoon uit. Zo doe je dat met extreem gevaarlijk tuig.

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
    • Beter lezen! Ik maakte een vreugdedansje dat jij dood was. De man was een gevaar voor Nederland. Maar ik keur moord natuurlijk altijd af. Dan mag natuurlijk nooit. Maar toen Fortuyn stierf op het mediapark danste ik wel in de kamer ja. Maar moord is nooit goed natuurlijk.

      Grumpy ManGrumpy Man3 jaar geleden
  • wauw yessss preciesss!!!!!

    Dievi2222INFPDievi2222INFP4 jaar geleden
  • Toch wel het dieptepunt van Zomergasten. Ik zat daar tegen beter weten in maar te wachten op iets interessants uit de mond van Teeuwen en het kwam dus niet, de hele godverdomse avond niet! Wat een eeuwigdurende azijnpisser is die man, brrrr.

    bolderiksbolderiks4 jaar geleden
    • Ga jij eens weg Grumpy Man, wegggggg

      NecramoniumNecramonium3 jaar geleden
    • Mooi dat je even toegeeft dat je geen idee hebt wat kwaliteit betekent en dat je het ook nooit zal kunnen herkennen. In België zit werkelijk niemand te wachten op een Zomergasten met Claudia De Breij of Eberhart Van der Laan en geen Vlaming die heeft gekeken naar de afleveringen met die gasten. Dat was wel even anders toen Teeuwen de centrale gast was.

      R1A1F1CR1A1F1C3 jaar geleden
  • Wat was Pim een geweldig mens. Een groot gemis...

    History TributesHistory Tributes4 jaar geleden
  • anti racisme lijdt tot racisme, oftewel, zoek de middenweg. Alle mensen zijn gelijk en dienen gelijk behandeld te worden

    SomeFrequenciesSomeFrequencies4 jaar geleden
  • De jong is echt kansloos in een proggramma als dit.

    THE ALLONETIME PROJECT OFFICIALTHE ALLONETIME PROJECT OFFICIAL4 jaar geleden
  • Wat een mooi gesprek tussen Pim Fortuyn en Theo.

    Roderyck GeerlingsRoderyck Geerlings4 jaar geleden
  • we should translate this in english il faut le traduire en français wir solten dass ins deutsche übersetzen dankjewel hans, theo en vooral pim

    Nikolas MaesNikolas Maes5 jaar geleden
  • Goed Luisteren!!!! Pim gaf aan vele politieke partijen ADVIES omdat ze hem daarom vroegen. Hij heeft vele jaren achter de schermen geregeerd. Zeer domme mensen die dit niet weten en hem maar een stomme homo noemen.

    Mike HermansMike Hermans5 jaar geleden
  • Wel mooi hoe hans hier het racisme omschrijft. Hij zegt, wat ik al jaren dacht... Behandel buitenlanders ook echt niet anders; zeg wat je denkt en geef niemand meer crediet, omdat ie anders is.

    Auke De BoerAuke De Boer5 jaar geleden
    • Dat hebben mensen in eerste instantie ook altijd gedaan, maar dat werd dus totaal niet in dank afgenomen.

      Eihoofd2Eihoofd29 maanden geleden
    • +Auke De Boer ja zo vind ik dat ook

      Lude BoukemaLude Boukema5 jaar geleden
  • goede ondertiteling ook !!!!

    martijn van der veldenmartijn van der velden5 jaar geleden
    • +martijn van der velden Hoi Martijn. Ik was ooit begonnen met de ondertiteling alleen door jouw bericht kwam ik er achter dat het niet volledig was. Bij deze, nu wel.

      sneleenforelsneleenforel5 jaar geleden
  • Wilfred begrijpt de meeste van zijn gasten niet. Pakt de finesse niet op en laat zo mooie momenten liggen. Ik vind hem totaal ongeschikt voor zo'n soort programma.

    A.K. ZesenveertigA.K. Zesenveertig5 jaar geleden
    • Kunt u hier een voorbeeld van noemen?

      Willem FWillem FMaand geleden
  • Hans is een interessanter figuur als hij een serieus gesprek voert.

    paulo jansenpaulo jansen5 jaar geleden
  • Hans is Koning.

    Sony CoSony Co5 jaar geleden
  • Beste Maarten , u beweert dat complotdenkers niet goed wijs zijn. Betreft 9/11 is er een groeiende groep 2300 hoogopgeleide lieden VS die alle beweren dat WTC 1+2+7 gecontroleerd zijn gesloopt. google 9/11 tudelft. Maarten is het niet zo dat u meewerkt aan vervalsen van de geschiedenis? Maarten , een land, een de overheid, die vergunningen afgeeft voor de verkoop maar de inkoop illegaal, wat zegt dit over een land?

    Ben VriezenBen Vriezen5 jaar geleden
  • HANS IS GEWELDIG EERLIJK EN SCHIJT AAN ALLES

    Cor SeverinCor Severin5 jaar geleden
    • Hoe komt u erbij, dat Hans schijt heeft aan alles? Hans Teeuwen heeft nog nooit in zijn leven gezegd, dat hij schijt heeft aan alles. Hans Teeuwen heeft altijd in het vrije woord, geloofd. Hans Teeuwen, daagt de intelligentie en het relativeringsvermogen van mensen uit.

      Simon SloototterSimon Sloototter9 maanden geleden
    • Cor Severin i

      Niels StamNiels Stam3 jaar geleden
  • Ik heb Pim Fortuyn nog gekend

    danny van striendanny van strien5 jaar geleden
  • integere en eerlijke man

    Sumwubz55Sumwubz555 jaar geleden
  • Theo en Pim.....De twee walgelijkste Nederlanders ooit! Daar kan Geert wilders nog een puntje aan zuigen want dat is en blijft een Limburgse boerenlul. En dat van die vriendschap is schizofreen gelul van Hans. Zij hebben elkaar waarschijnlijk nooit gesproken of ontmoet

    Ed BijlEd Bijl5 jaar geleden
    • +Ed Bijl Dit is misschien wel 1 van de meest intelligente mensen van Nederland. Dat is mede bewezen door IQ tests die hij ondergaan heeft. Dat impliceert dat jij blijkbaar een hele domme opmerking hebt gemaakt.... wat wordt beaamd door eigenlijk iedereen hier....

      Erik PootersErik Pooters5 jaar geleden
    • Bijl..een reactie onder peil. En Ed..ga maar naar bed

      sneleenforelsneleenforel5 jaar geleden
    • +Ed Bijl walgelijk ben jij Ed , wat weet jij er van

      Robert KatsRobert Kats5 jaar geleden
    • gelukkig heeft jouw mening de nieuwswaarde van een doodgemepte mug en maatschappelijke sociale impact van een donsveertje in een vijver. Als je wilt trollen, doe dat dan met een beetje waardigheid, en zorg dat je feiten kloppen. Want ik kan je zo wel 10 nederlanders opnoemen die heel wat afschuwelijker zijn dan Pim of Theo. Of je moet Anton Mussert een fijne vent vinden. Om er maar 1 te noemen.

      Chris SavageChris Savage5 jaar geleden
    • +Ed Bijl Ongelooflijke domme opmerking.

      Remco BouwhuisRemco Bouwhuis5 jaar geleden
  • Lol Wilfried kan zich echt niet goedhouden bij 8:50 :D

    haytionettehaytionette5 jaar geleden
  • Intelligente jongen die Hans ..

    Frankie FrankieFrankie Frankie5 jaar geleden
  • SOCIALISME is goed ! Iedereen moet respect hebben voor elkaar ! Gelijkheid is belangrijker dan geld ! Iedereen een basis-inkomen ! En er voor waken dat iemand zijn/haar diensten/menselijkheid niet verkoopt voor wat (meer) geld ! GELOOF staat voor geweld, ongelijkheid en ellende ! Een echte democratie heeft strenge regels en wetten,

    konsalik2009konsalik20095 jaar geleden
  • mooi dit interview met Hans Teeuwen

    Marja BijleveldMarja Bijleveld6 jaar geleden
  • Wijsheid van Fortuyn maar roept de vraag op of we nu dus vaak door de verkeerde mensen geleid worden. Wie gelukkig is heeft genoeg aan het hier en nu. Die zouden ons moeten leiden. Persoonlijke frustratie dient motor te zijn van persoonlijke verandering en niet van het meetrekken van anderen in je gepolitiseerde visie. Dat brengt alleen maar maatschappelijke onrust door projectie van induvuduele frustratie op het maatschappelijke. Jammer dat Fortuyn dat zelf niet concludeert.

    riesbergenriesbergen6 jaar geleden
  • Ik snap het wel. De wereld is ook verandert, dan het ooit was. De profeten zijn ook niet van jan lul verraden en vermoord.

    Leonardo donateloLeonardo donatelo6 jaar geleden
  • Mensen zoals Theo, Pim en Hans, daar had ik vertrouwen in, maar niet in die geblondeerde mafkees Geertje! En die noemt zich ook nog erggenaam van het gedachtengoed van Fortuyn, whahaha Pim stikt in zn sigaar als ie dat hoort!

    Stephan VanBurenStephan VanBuren6 jaar geleden
    • @Stephan VanBuren vermoord door de upperclass en regering van Nederland omdat zij BANG waren van hem

      rooikerooike6 jaar geleden
    • @Stephan VanBuren Ja, spijtig dat er zo iemand nu niet meer is. Maar ja, dat heb je als je als land en bevolking je helden laat neerkogelen...

      32bikkeltje32bikkeltje6 jaar geleden
    • @Stephan VanBuren Geert had zelfs destijds nog Pim beschuldigt van het schoppen tegen de Islam zonder goede reden. Als iemand dat doet, is het wel Wilders. En hij had "niks tegen de Islam". Moet je die gek nu eens horen. Ik ben het zeker niet eens met alles wat Pim heeft gezegd, en sommige opmerkingen kan ik me dan ook niet bij aansluiten, maar hij had wel goede punten die Wilders totaal niet heeft.

      Tech&MusicTech&Music6 jaar geleden
NLworld