Showing you my recording room & house (Dont Judge Me)

19 feb. 2021
388 189 Weergaven

whoever watched til the end, here's your "Real One" Card
Follow me on Twitter! ► twitter.com/JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
(These are the only socials that I currently have, anything else is not me!)
---------------------------
We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!
#KubzScouts

Reacties
  • COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS COOKING WITH THE KUBZ SCOUTS

    Romero EditzRomero Editz2 uur geleden
  • Yes yes yes please more lmfao. This is intersting lol

    Romero EditzRomero Editz2 uur geleden
  • I have the exact same heater lmao

    Jennifer CederholmJennifer Cederholm4 uur geleden
  • Bro play some basketball

    Paul GriggsPaul Griggs5 uur geleden
  • 4:06 Fr same bro

    YOLO POLLOYOLO POLLO6 uur geleden
  • I think Jay is a luky charm I didnt finish the video when this was poisted and I got bad luck but when I came back to finish I got an A+

    Crystal UnicornXDCrystal UnicornXD6 uur geleden
  • Jay, I’ve been a fan since you first started your channel (the very first yansim videos, the rake, etc). I totally get that you want your fans to have the best of you, but you also need to have the best for yourself. Please make sure you take breaks and don’t overwork yourself. There’s millions of us who’ve been by your side for years, we’re not going anywhere. Also, videos like these are so comforting for me?? Idk about anyone else but I love learning about my favorite creators outside of video games they play or songs they sing. Idk where I’m going with any of this tbh lmao. I hope y’all are staying safe!

    LexiholicLexiholic7 uur geleden
  • Oki I won't

    Ft. WolfiFt. Wolfi7 uur geleden
  • I would love these kinds of videos! It gives us a chance to get to know you in a different way! Love all your content Jay💖

    Erika SolisErika Solis8 uur geleden
  • i don’t think people realize how wholesome jay is . i frickin love him lol he’s so awesome aaaa

    Fuyuhiko ShadowFuyuhiko Shadow8 uur geleden
  • who want jay to do more vlog/random type videos ??? meeeee

    Fuyuhiko ShadowFuyuhiko Shadow8 uur geleden
  • hey Jay, this is so random but in your play button thing is that a Mirio figure? Sorry after watching MHA if feel like everythings Mirio lmao. Good vid Jay! YOU DAT DUDE!

    ThatOneWeirdKid 67ThatOneWeirdKid 6710 uur geleden
  • can you record a video about Radon and what its like to live with him?

    Gaming_PandaGaming_Panda13 uur geleden
  • post more of this please

    Kaleb JenningsKaleb Jennings16 uur geleden
  • hope you’re well, Jay ♥️♥️

    ayevcayevc18 uur geleden
  • the booger ain’t getting that screen time

    ayevcayevc18 uur geleden
  • your doggie is ayano irl

    ayevcayevc18 uur geleden
  • 2:52 you thought something else huh

    ayevcayevc18 uur geleden
  • Waited for this for years.. I’m here

    ayevcayevc18 uur geleden
  • So no one's gonna talk 'bout the thing that Jay is covering?

    Kathleen TonidoKathleen Tonido19 uur geleden
  • Ayo what's that thing that he keeps cutting out with a Jay face 6:4

    BOSS MANZBOSS MANZ20 uur geleden
  • Leg Reveal!!

    Chia UnkyChia Unky20 uur geleden
  • You should do this more if you like it. I’d like you to do it but it’s up to you

    MR 360PROMR 360PRODag geleden
  • You should do this more if you like it. I’d like you to do it but it’s up to you

    MR 360PROMR 360PRODag geleden
  • Your workout room looks awesome!! Sure beats me, all I have is a Stationary bike and pull up bars.

    Chance HardingChance HardingDag geleden
  • jay: smell that dash ass dog:👁️👅👁️

    Cheska Da Fandom GamerCheska Da Fandom GamerDag geleden
  • This is so good 👍👏 Please do more

    Chance HardingChance HardingDag geleden
  • When I saw your dog I say Me: Oh goooodddd,whatta Cute puppy if I was there I would play with ur puppy and pet it even u! Everytime I see your vids I imagine you as my own puppy cuz my puppy died before she got pregnant

    Lollipop GamerLollipop GamerDag geleden
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesDag geleden
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesDag geleden
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesDag geleden
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesDag geleden
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesDag geleden
  • Cooking with jay

    Leston ThamesLeston ThamesDag geleden
  • I hope you're doing well mentally and physically and taking care of yourself, this pandemic sucks ass and i hope you're not pushing yourself too hard. Thanks for always making videos for us, you're that dude :)

    ᴊᴀᴇᴊᴀᴇDag geleden
  • love you jay💞💞💞💞 your little stalker is adorable too 🥺🥺♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    Hisokas SimpHisokas SimpDag geleden
  • My boy Raiden just wanted some screen time 😂😂😂

    Smol BeanSmol BeanDag geleden
  • YESSSSSS WE WANNA SEE MOREEE!!! THIS WAS SO NICE!!

    Nutella uwuNutella uwuDag geleden
  • Pupper doggo 😍

    Dawnlyn R 2Dawnlyn R 2Dag geleden
  • Bruh Jay is like the only YTer I know who has never quit uploading a bunch of content regularly, and even daily, for years. He’s so dedicated to his fans, and gaming, which is something I admire about Jay. However, if ya need a break Jay, TAKE ONE. Do not hesitate to give yourself some time, because like us, you are HUMAN, and do not need to always put others before yourself. So take care of yourself :3 Also, your dog is so freaking cute, I wanna steal him from you

    Euphoria ;pEuphoria ;pDag geleden
  • Im fine with vids like this. They're fun.

    Tony The RPG FanBoyTony The RPG FanBoyDag geleden
  • My dood watching Criminal minds noice

    DYNALEE FIGUEROADYNALEE FIGUEROADag geleden
  • Day 35 of asking jay to wear a turtle neck in one of his videos

    TheKawaiiestGamerChanTheKawaiiestGamerChanDag geleden
  • 3:41 when I want my dog to eat some cats

    Juelz TribleyJuelz TribleyDag geleden
  • tbh I pictured a different house

    Vicki TruongVicki TruongDag geleden
  • You are very entertaining Jay

    Stacy GlitzStacy GlitzDag geleden
  • also can u play the last of us pt2 plsplspls

    Squids RockSquids RockDag geleden
  • PLEASE MAKE MORE VCIDEOS LIKE THIS IM LIVING

    Squids RockSquids RockDag geleden
  • someone said "cooking with kubz scouts"... yes.

    Maria LugoMaria LugoDag geleden
    • YES

      Just AnaJust AnaDag geleden
  • It would be nice to see some at-home vlogs :)

    Lisa PancakesLisa PancakesDag geleden
  • start v logging start vlogging start vlogging

    Squids RockSquids RockDag geleden
  • i want to see vlogs and stuff likE that gaming too keep it up j

    Lil ._ BoyLil ._ BoyDag geleden
  • Jay I'm starting to believe your dog actually secretly owns you with how your dog follows you

    Pearl LacomePearl LacomeDag geleden
  • vlogging jay is in the house kekw

    GIiitchiGIiitchiDag geleden
  • I wanna seeee moreeeeeeeee pleaseeeeeeeee and dont be shy about showing ur house, nobody will judge bec we like to see new things about u. please make more of these video's

    Natalia JohnsonNatalia JohnsonDag geleden
  • I love when you do things like this

    Liva Regine Broe ThomsenLiva Regine Broe ThomsenDag geleden
  • Omg imagine jay vlogs 😱

    tori matatori mataDag geleden
  • this is epic

    The_KindaHamburglarThe_KindaHamburglarDag geleden
  • “THIS LOTION IS FOR MY DRY ASS HANDS i sWeAr”

    lowkey obsessed with gallavich lollowkey obsessed with gallavich lolDag geleden
  • Jay show he's room: Me: That place is cold and stinky.

    Yoonngy KimYoonngy KimDag geleden
  • I’ve been curious since 2018, I finally got it 🥺🤍

    Moon BubsMoon BubsDag geleden
  • In 4:00 it looks like a scary horror game oop-

    you're cuteyou're cuteDag geleden
  • Your dog stalks you like Yandere chan Haunts senpai

    Elisabeth KoidusteElisabeth KoidusteDag geleden
  • I love this kind of vids keep doing the good stuff that you do your that dude!

    Nathan WorgullNathan WorgullDag geleden
  • LOTION FOR WHAT MY G?

    The Action Channel SrslyThe Action Channel SrslyDag geleden
  • yeaa your lotions for yo goddamn dry handdss👀 LMAO JK

    리안리안Dag geleden
  • guys am i the only one that wants to know whats behind jays face(that he while editing) at that wall in the office?

    Maria SigmaMaria SigmaDag geleden
  • the video ends at the 'ill see you-" whhyyy we need that 5 seconds of more jay content 😭😭😭

    Jiya ShekharJiya ShekharDag geleden
  • JAY!! You have to play Little nightmares please 🤩

    Katherine MorenoKatherine MorenoDag geleden
  • Thas a big ass house for yo lonely ass.

    WilliamsWilliamsDag geleden
  • More vlogs pls

    ThewyCypress 810ThewyCypress 8102 dagen geleden
  • Bake something for us

    y esy es2 dagen geleden
  • You can literally put out a video of a blank screen and I'll still watch it. Idc.

    Vocal 1000Vocal 10002 dagen geleden
  • i actually love content like this as much as your gaming ones because they show how human you are.. i feel like people tend to forget at times that youtubers are regular humans that built themselves and channel from scratch by simply being themselves. i hope you don't forget to take care of yourself and take as many breaks as you need whenever you're feeling a little burnt out 🥺🥺 also game rec: outlast. i just know your girly man screams would be top-notch if you play it

    misanthropistmisanthropist2 dagen geleden
  • There should be a week where jay takes a break 😀 Like jay week or sum

    YumiYumi2 dagen geleden
  • I kinda want him too have a callab with quackity idk ?

    adys_channel EWOOOadys_channel EWOOO2 dagen geleden
    • Idk how too spell 😔👳

      adys_channel EWOOOadys_channel EWOOO2 dagen geleden
  • I don’t know what I necessarily expected, but I would think that money you get from NLworld you could buy a house that doesn’t require you to climb all those stairs XD. It’s like your workout aside from the garage gym!

    ctc dreamerctc dreamer2 dagen geleden
  • Knowing you'll always be here is gonna help me through the time when Cory retires

    Kristin RiveraKristin Rivera2 dagen geleden
  • 5:28 SOMEBODY BETTER USE THAT IN AN EDIT I SWEAR-

    Kristin RiveraKristin Rivera2 dagen geleden
  • "I like to always have sound in the bg so it feels like someone else is here with me" That's kinda sad ngl

    Kristin RiveraKristin Rivera2 dagen geleden
    • Exactly :")

      Just AnaJust AnaDag geleden
  • someone make a horror game with Jay running from his stalker dog.

    Soap DispenserSoap Dispenser2 dagen geleden
  • I love thisssss

    Luis JimenezLuis Jimenez2 dagen geleden
  • MOREEEEE YESS

    Caleb PCaleb P2 dagen geleden
  • i wonder what had to be cencored you sure the lotions for your dry hands

    Tameron FordTameron Ford2 dagen geleden
  • bruh this dude talkin bout his lotion and then his jugs calm tf down jay

    ashycoconutashycoconut2 dagen geleden
  • I love this

    Chicken NuggetChicken Nugget2 dagen geleden
  • Are you sure that lotion is just for ur dry hands?

    SamsSams2 dagen geleden
  • lemme in that

    ashycoconutashycoconut2 dagen geleden
  • My dog always follows me 😂

    BlessedGirl 101BlessedGirl 1012 dagen geleden
  • I love these videos, I’d definitely watch them if you did some vlogs! If you need a change up or break, do it. You deserve not to feel stressed out over your content. We will be here no matter what!

    AnnieBear 19AnnieBear 192 dagen geleden
  • Jay, if you feel drained take time for yourself. I personally really like content from you like this! It gives me a sense of relief that you are taking care of yourself!

    Evelynn AikenEvelynn Aiken2 dagen geleden
  • i took a tech break for a while and ended up not watching yt for longer than i expected so i have a ton of vids to catch up on...and i promise i will..i just feel kinda bad

    Purple Heart FamPurple Heart Fam2 dagen geleden
    • @misanthropist thanks, means a lot

      Purple Heart FamPurple Heart FamDag geleden
    • don't feel bad for taking a break from technology, its better to remove yourself from things that could be harming you anyway. and i'm sure jay would actually be glad that you took time to care for yourself, so try not to worry about it too much ^^

      misanthropistmisanthropist2 dagen geleden
  • We stand for jay the vlogs

    Vic MVic M2 dagen geleden
  • YESSSSS jay you should make videos of you vlogging just get out of gaming if your not gunna vlog or game for us then take a nice break form youtube it helps get your mind focus and then come back where you are ready :)

    D,K,M SquadD,K,M Squad2 dagen geleden
  • JAY PLS START DOING VLOGS AGAIN

    kuireokuireo2 dagen geleden
  • Am I the only one who's lowkey freaking out cause he watches Criminal Minds

    Pattie MoorePattie Moore2 dagen geleden
  • Can we have a Jay vlog :' )

    Katsuki BakugouKatsuki Bakugou2 dagen geleden
  • That tv comment is kinda depressing

    DolphinKngDolphinKng2 dagen geleden
  • We want 'Cooking with Kubz Scouts'

    Huzaifa NagdaHuzaifa Nagda2 dagen geleden
  • He is so cute ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

    Jaeda warrenJaeda warren2 dagen geleden
NLworld