Masumlar Apartmanı 24. Bölüm Ön İzleme

2 mrt. 2021
1 031 510 Weergaven

Masumlar Apartmanı 24. Bölüm Özeti:
Han’ın çöp dairenin kapısını açışını korkuyla izleyen Safiye ve Gülben’i, büyük bir sürpriz beklemektedir. Gördükleri karşısında ikisinin de dünyasını yıkılır. Safiye büyük bir krize girer. Han’ın sakinleştirme çabaları ise sonuçsuz kalır. İnci kafasında Han’a dair büyük sorularla eve döner, ancak ortalığı birbirine girmiş halde bulur. İsyan bayrağını çeken Neriman en çılgın maceralara hazırdır. Teras katında gizlice arkadaşlarını ağırlamak ister. Ancak gecenin bir vakti terasa çıkan dörtlüyü büyük bir tehlike beklemektedir. İnci’nin tavırlarından şüphelenen Han ise gözünü karartır ve hayatını kökten değiştirecek bir adım atar.
#MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/masumlarapartmani/
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/masumlarapartmani/
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/trt1/
TRT1 Resmi NLworld Kanalı (Official NLworld Page): nlworld.info

Reacties
  • Gülben uçtu

    Geçersiz OyuncuGeçersiz Oyuncu5 dagen geleden
  • Heyecanıı😍

    Gülbenin Renkli ElbisesiGülbenin Renkli Elbisesi28 dagen geleden
  • Bu bölümü çoook seviyorum💙çok da gülüyorum

    Esma DemirEsma DemirMaand geleden
  • Sanirim mutlu olursunuz😊

    Nermin MustafayevaNermin MustafayevaMaand geleden
  • Umarım yakında şöyle şeyler olur (* önemli) + Nacinin raporları karışır ve hasta olmadığı ölmeyeceği öğrenilir. (*) + Naci Safiye'ye evlenme teklif eder(*) + Naci ve Safiye evlenir(*) + 1 yıl sonra ikiz çocukları olur (ikisi kiz)(*) +Safiye iyileşir artık her şeyi sadece bir kez yıkar normal biri gibi (*) + Naci iki kızını ve safiyeyi sürekli gezdirir(*) + en iyi şey Gulru ve bir adam evlenir ve Nacinin kızını görmesine gerek kalmaz😉(*) + Esat Esrayi bırakır ve Gulben ile birlikte olur(*) +Gulben doktora gider her gece altına yaptığı için (*) + Tedavi olur gulben (*) (Yani hepsi önemli ) Ya senarist nolur böyle şeyler yap nolur azıcık mutluluk serp be abi sıkıldık nolur beğenin de görsün o gıcık senarist ben bu yorumu her m. Apartmani yorumlarına yazacağım gorsun😎

    Ece DenizlerEce DenizlerMaand geleden
  • 1:07 ( Ne zaman ? Şaka yaptım. Rahat ol ) 🤣🤣🤣

    FatihFatihMaand geleden
  • Merve dizdar ne tatlısın sen maşallah...

    Tuba BulutTuba BulutMaand geleden
  • yicem dbosbwkwkwlqmqls

    ayça karaayça karaMaand geleden
  • Yvv

    kpop edithizmkpop edithizmMaand geleden
  • Ya bayramda olabilir kafalar karıştı iyice

    aslıhan büyükkeçeciaslıhan büyükkeçeciMaand geleden
  • Gülbeni izlerken içim acıyla karışık tatlı bir ürperiyor

    ReyhanReyhanMaand geleden
  • Iki bölümdür kaçırıyoorum nolur biri özet geçsin

    ReyhanReyhanMaand geleden
  • Esat icten gelmedi esraya kizdigindan uzuldugu icin gulbenle cay

    Balkon KuşuBalkon KuşuMaand geleden
  • Gulben saf aşık seni😀

    Balkon KuşuBalkon KuşuMaand geleden
  • Esat 'ın gülbene vurulacağı bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

    Asya TuncerAsya TuncerMaand geleden
  • Çok güzel oynuyorsunuz ben Nurşen vallahi ben böyle iyi oyunculuk görmedim 🙈 💯 zü geçtim şu bölüme kadar yapın lütfen 🙏 1100000000000000000000000000000000 lütfeeeeeennnnnn ben nürşen avare lütfen 🙏 bu yorumu 📖 okuyun görüşürüz 🤗🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍😇😇🤩😍😇🤩😍😇😘🤩😍😇😘🤩😍😇😘🤩😍😇😘🤩😍😀😀😀😀😀😀😀😁😁😁😁😁😁😁😁😇😇😇😇😇😇😇😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Ay 😃 gülben sırf senin yüzünden Ailece sizi izliyoruz sana gülmekten öldük sana gülmek 🤣 üzere 🤣🤣🤣🤣🤣🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤗🤗🤗😀😀😀😀😍📖💩🤐🤐💩🤐🤐🤐🤐😂🙈🥳🤫😂😂😅🙈😂🎃🎄🎇🏀🥈🥈🎗️🎁🏅🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🥻🩱

    Hilal sannaHilal sannaMaand geleden
  • Arkadaşlar SMA hastası olan ayaz bebeğini çok zamanı kalmadı lütfen herkesin görmesi için önce bu yorumu beğenip sonrada "ayaz bebek için hedef 2 milyon izlenme" videosunu reklamlarını atlamadan izleyebilirseniz belki bir miktar yardım etmiş oluruz. Annesinin yada babasının yerinde bizde olabilirdik lütfen elimizden geleni yapalım sizde böyle bir yazı yazıp biryerlerde insanları bu konu hakkında bilgilendirebilirsiniz, bize düşen bu teşekkürler.

    at hırsızı_ timotiat hırsızı_ timotiMaand geleden
  • E: Çay içelim mi? G:Sen benimle çay mı içmek istiyorsun? E:Niye olmasın?

    SERHAT SAVAŞÇISERHAT SAVAŞÇIMaand geleden
  • Yaaaa Gülben şimdi ayıp etme send esatan hoşlanıyorsun 😁❤️

    Mustafa TaşkaaMustafa TaşkaaMaand geleden
  • 0:49 ooohhh zımba gibiyim ben öasçmlsihıfon

    mümine özdoğanmümine özdoğanMaand geleden
  • Esat:Görüşürüz Gülben:Ne zaman?😅

    GNÇGNÇMaand geleden
  • Hadi Gülben iç o çayı😄

    Imran ImranImran ImranMaand geleden
  • Nobody: Gülben: Şaka yaptım.. 😂

    Şeyma AydemirŞeyma AydemirMaand geleden
  • Resmen yaşadım bu nasıl bi tatlilik Gülbeenn 😍😍😍

    Yasemin YaseminYasemin YaseminMaand geleden
  • nlworld.info/key/video/yql1hMeQmaF1nq4

    YUNUS KIZGINYÜREKYUNUS KIZGINYÜREKMaand geleden
  • Biz safiye nin annnesini gördüğümüze göre kesinlikle bizde safiye nin kanındanız ha buarada benim ismim de safiye bir likenizi alırım❤️

    Safiye RumeysaSafiye RumeysaMaand geleden
  • Çok tatlılar

    güzelkiz1989güzelkiz1989Maand geleden
  • nlworld.info/key/video/taB9l8rJsIaFing

    ابووطن الادلبيابووطن الادلبيMaand geleden
  • Gülben gelinlik ile çay içmeye gider ve çay içeceğiz demiştin Esat sadece çay yanlış anladın beni

    Elif AyasarElif AyasarMaand geleden
  • Gülben çok tatlıda kızı aptal yapmayın ya saf olsun salak değil

    Hasina SevinçHasina SevinçMaand geleden
  • Gülben şapşik misin sen yaaaaa 😂🥰

    Marwa SafaMarwa SafaMaand geleden
  • Gülben senin masumiyetini severimmm

    Merve oğuzMerve oğuzMaand geleden
  • Sizce Esat Gülben artık sevgili olmasınmi

    Sedef ZerdaSedef ZerdaMaand geleden
  • Sizce Esat Gülben artık sevgili olmasını

    Sedef ZerdaSedef ZerdaMaand geleden
  • Bu hikayede yanan bayram olmasın yaa

    Süheyla KayıkcıSüheyla KayıkcıMaand geleden
  • Gülbenin üzerindeki gelinlik çok güzel diyenler 1 leyin 👇👇

    Rosé hjdhdhdjRosé hjdhdhdjMaand geleden
  • Sen benimle caymi icmek istiyosun😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

    Havva DoğanHavva DoğanMaand geleden
  • Esim ben gulben icin izliyorum diyooooooooooo

    Havva DoğanHavva DoğanMaand geleden
  • Çok tatlı bu kız yaaa

    Reyhan TopcuReyhan TopcuMaand geleden
  • Dizide en sevdigim kisi Gülben~ Safiye~ Han~ Inci~ Naci~

    ღMrs𓆩Angel#saveralphღMrs𓆩Angel#saveralphMaand geleden
  • Bu nasıl bir kız ya çocuk gibi çok tatlı çok şeker bişey her şeye sevine biliyo 🤣🤣 yerim ya

    gülsün erdemgülsün erdemMaand geleden
  • Şaka yaptım rahat ol dmdjdbxnd

    Hayrunnisa BurakHayrunnisa BurakMaand geleden
  • Ayyy çok sevindim gidin gidin çay içmeye😉

    E.E.A.K AEKE.E.A.K AEKMaand geleden
  • ÖDCFC NİN SONUU🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹cellat CELLAT IN YOLDA🐹🐹💪🐹

    4 KAFADARLAR Hd4 KAFADARLAR HdMaand geleden
  • Esatla gülben oldu hadi hayırlısı olsun hehehe🥳 biz nolucaz sevdicegim😢

    petitopetitoMaand geleden
  • Sen ne tatlısın gülben sizi takdir ediyorum👏👏👏

    Medine GulluMedine GulluMaand geleden
  • çeşke hemen fragman koyma alışkanlığınız olsaaaa

    Hüseyin FINDIKHüseyin FINDIKMaand geleden
  • Sevgili olmıycaklarsa bizi ümitlendirip üzme senarist

    Huthut KuşuHuthut KuşuMaand geleden
  • Kitabı okuyanlar spoiler versenize azcık jsjsjdf

    supernatural1550supernatural1550Maand geleden
  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Nevsin DeliNevsin DeliMaand geleden
  • Yiaaaa çok tatlılar 😍❤️❤️

    KalimbaKalimbaMaand geleden
  • Bu sahneyi ön izlemede izledim diziyi izlerken izledim şimdi geldim birde burdan izliyorum. Bence dünkü bölümün aen güzel sahnesiydi izle izle doyamadım ✌🏻💚

    theZeyntheZeynMaand geleden
  • 24 bölüm neredeyse alt yazı ne ya

    Songül AyikSongül AyikMaand geleden
  • Naapmaya çalışıyor bu esat

    Ayşe ÖzkanAyşe ÖzkanMaand geleden
  • Bayıldım bunlara 😍

    Gülhan ÖzkanGülhan ÖzkanMaand geleden
  • Nerde yeni bölüm yayınlanmamış hala

    yunus kurtuluşyunus kurtuluşMaand geleden
  • 😁😁😁

    Kürşat KayaKürşat KayaMaand geleden
  • Niye full yok

    ummu usameummu usameMaand geleden
  • ikiside cok tatli gulben mutlu olmayı hak ediyorsun🤗

    Ulviyye BaykurtUlviyye BaykurtMaand geleden
  • Eskiden han'a gelirdi...

    Ela öztürkEla öztürkMaand geleden
  • Artık TRT dizilerinin bölümleri yüklenmiyor mu ya

    mervenur Sahinmervenur SahinMaand geleden
  • Lan biri bana bu youtubenin trend olayını bi anlatsın. Adamın videosu 120bin izlenmiş 3 gündür trendlerde bu sahne 1m olmuş neredeyse trendlerde yohhgg.

    KEMAL EGEKEMAL EGEMaand geleden
  • Görüşürüz.. Ne zaman? 🤣

    Arzu MrtArzu MrtMaand geleden
  • Bütün acılara rağmen bencillesmemis. En masum hala sevebilen bı sen kalmışsın Gülben 😱

    Şerife GüngörŞerife GüngörMaand geleden
  • Zımba gibiyim 😁

    İlahə Bəşirovaİlahə BəşirovaMaand geleden
  • Bunlar sevgili olsunn noluurr

    iclaliclalMaand geleden
  • Gülben son çümlesi neydi??

    B. OB. OMaand geleden
  • HIÇ INANDIRIÇI DEGIL ESATIN SIMDI ILGISI OLMASI. HIÇ GÜLBEN TIPI DEGIL ESATIN.

    B. OB. OMaand geleden
  • naci safiyenin terapisti oldu sanki yavas yavas ıyılestırıyor onu❤️

    done akcandone akcanMaand geleden
  • lan yorumlarda gülbeni övmeyin yine bıçaklı bebeğe çevirirse görürsünüz kwapodjamlöşaçsx

    pikachu_edit 52pikachu_edit 52Maand geleden
  • Gülben: Zımba gibiyim ben clfllvlflvld

    bi dünya dersbi dünya dersMaand geleden
  • ya lutfen sevgili olsunlar ama cok sevimli bunlar ya🤗

    yagmur yagmuryagmur yagmurMaand geleden
  • Keşke gelinligi görseydi esat sanki sevecek gibi görülüyorrr ❤❤❤

    Emine AkbulutEmine AkbulutMaand geleden
  • 00:00 ahhğ

    Yasin ŞengülYasin ŞengülMaand geleden
  • Xanimlar faberlic sirketini mesulariniz 20 26% endirimle almaq ve 45 azn etri hediyye qazanmaq isdeyisise buyurun seyfeme

    Meryem MemmedovaMeryem MemmedovaMaand geleden
  • Gülben 10/10 mood’luk

    Medine ÖZKANMedine ÖZKANMaand geleden
  • 0:57 / 58 Kız gülben❤❤❤❤❤❤❤❤ o kafayı nasıl dümdüz tuttun orda yaaa 😂😂😂😂😂....

    ꧁꧂•*`Ay`*•꧁꧂ Sancak꧁꧂•*`Ay`*•꧁꧂ SancakMaand geleden
  • Güldür güldür naime gibi buluşmaya gelinlikle gider şimdi 🤣🤣🤣🤣

    Tuğba EynirTuğba EynirMaand geleden
  • Bayramin Gulbene saf aski 🥲.Gulbene deger veren biriyle olmali

    lemaska lemaskalemaska lemaskaMaand geleden
  • Esat gülbene aşık mı oluyor (Buna sevinenler😃,)

    Pelşin ErkilPelşin ErkilMaand geleden
  • başlık yanlış olmuş

    EunJin KimEunJin KimMaand geleden
  • Ay Gülben Esata nasılda komik bakıyo kapının arkasından sjsjsj😂

    Nermin MustafayevaNermin MustafayevaMaand geleden
  • Gülben rolini çok güzel oynuyo gülben çok tatlısınya sensiz olmaz bu dizi hayranın oldum yavv😂😂

    my Channelmy ChannelMaand geleden
  • BABA=sevilmeyi en çok sen hak ediyorsun kızım. İçim parcalandi.Her evlat anasınin babasının en değerlisidir.😭😭😭

    Gulseren GulsunGulseren GulsunMaand geleden
  • Gülben biz seni çok seviyoruz ve İyi ki varsın 🌸

    Dilruba GüleçDilruba GüleçMaand geleden
  • Arkadas su reklami cok abartiyorlar bu kadar uzun reklammi olur insafff ya

    Loewe87 ALoewe87 AMaand geleden
    • Lüften yorum yazin

      Loewe87 ALoewe87 AMaand geleden
  • Yorumları görünce 😍herkes bugece uçan halıda galiba🤭

    zeymanzarazeymanzaraMaand geleden
  • Yaaa ama siz çok tatlısınız

    Merve MengiMerve MengiMaand geleden
  • Süper yaaa😊🥰👏👏👏

    Hamiyet ÇalışkanHamiyet ÇalışkanMaand geleden
  • Çoook tatlı değilmiler yaaaa!!🥰🥰

    Havvanur Taşkın KaçaranHavvanur Taşkın KaçaranMaand geleden
  • diziyi izledikten sonra ön izlemeyi izleyen ben

    ela kesimoğluela kesimoğluMaand geleden
  • Yemin ediyorum bu dizi sıkmaya başladı.Ver 2-3 espri, sonra komple psikolojik bunaltı. 3-5 kişiyle aynı mekanlarda, aynı konular, Olaylar ve konuşmalar. Sevgiyi, samimiyeti, huzuru, birlikteliği, kardeşliği, güveni, evliliği, dostluğu v.s birçok değerleri ayaklar altına alan ÖRNEK bir dizi

    Seçkin GSMSeçkin GSMMaand geleden
  • Mimikleri sahane

    Loewe87 ALoewe87 AMaand geleden
  • Gülbenin ha larina hii larna bayiliyorum yaa

    Loewe87 ALoewe87 AMaand geleden
  • Hazır Gülben gelinlik de giymişken cafe de değil nikah masasında oturun

    Damla A.Damla A.Maand geleden
  • Yaaaaaaaaa çok yakışıyorlar artık güles sahnesi çok olsun

    نورسان احمد فؤادنورسان احمد فؤادMaand geleden
  • ya bölümler niye tek bir günü anlatıyor ya

    Ece ErolEce ErolMaand geleden
  • Gülbenle beraber üzülen gülen bir tek ben miyim ya♡Çok samimisin Gülben ya:)

    Sessiz GemiSessiz GemiMaand geleden
  • Esat da gıcık olmuş hem Esra hem gulbeni yürütüyor hiyarto..

    Muhammed AYTARMuhammed AYTARMaand geleden
  • Gülben sen birtanesin HELAL OLSUN 👏👏👏👏👏👏👏

    Birnur AKTANBirnur AKTANMaand geleden
NLworld