Future & Lil Uzi Vert - That's It [Official Music Video]

12 nov. 2020
23 439 406 Weergaven

Future & Lil Uzi Vert - That's It
'Pluto X Baby Pluto (Deluxe)' OUT NOW!
Stream/Download - Uzi.lnk.to/PlutoxBabyPlutoDeluxeID
Directed by Hype Williams
Connect with Lil Uzi Vert:
twitter.com/LILUZIVERT
instagram.com/liluzivert/
facebook.com/LilUziVert/
nlworld.info
liluziofficial.com/
#LilUziVert #Future #PlutoxBabyPluto
Subscribe for more official content from Lil Uzi Vert ➤ Uzi.lnk.to/NLworldSubscribe
Listen to Best of Lil Uzi Vert playlist ➤ bit.ly/2U6weNs
Watch Lil Uzi Vert’s Official Music Videos ➤ bit.ly/2UuvH6M

Reacties
  • 'PLUTO X BABY PLUTO' OUT NOW! 🗣🌍 Uzi.lnk.to/PlutoxBabyPlutoID

    LIL UZI VERTLIL UZI VERT2 maanden geleden
    • Remix wit juicewrld

      Bradley WicksBradley WicksMaand geleden
    • I love the way how Uzi be bobbing his shoulders at the end of the video

      YBN HUNCHOYBN HUNCHOMaand geleden
    • KAE $OUL “ ANIME “ PROD . MEGA BEATS nlworld.info/key/video/xI-Bid_Ho36hoKo should uzi hop on a remix ???

      Kae SoulKae SoulMaand geleden
    • 😥🤧nlworld.info/key/video/1aWce7almKVpr28

      Laddy MambuLaddy MambuMaand geleden
    • I was here Pog Also f*ck y'all scrolling down to read replies 🤣

      pedro iscoolpedro iscool2 maanden geleden
  • The 9.5k dislike are to young to understand

    40140158 minuten geleden
  • I wish Uzi’s verse was longer

    MoroMoroUur geleden
  • This song got me floating

    MoroMoroUur geleden
  • damn so good music shout out future 💯❤️ Bro

    zak klmzak klm2 uur geleden
  • Future & travis scott versus🤔? U know we #fbg💯💯

    ShawtyNem_ Back2DaMuzicEntertainmentShawtyNem_ Back2DaMuzicEntertainment2 uur geleden
  • To be honest when it heard this song I thought it was fire but last night I actually started to appreciate the production especially the acoustics that compliment the track.

    RaymoutonRaymouton5 uur geleden
  • Uzi: Yeah, ima just vibe.

    havlessmoretravelhavlessmoretravel5 uur geleden
  • 1:20

    ImpulseImpulse7 uur geleden
  • all of my woadies cayotes

    Money GetterMoney Getter9 uur geleden
  • FUTURE WENT IN SO HAARD, MADE SEEM AS IF UZI VERT RUINED THE SONG.

    GÜNNERGÜNNER12 uur geleden
    • nah uzi had the high melody side of the song

      Jeremiah MitchellJeremiah Mitchell3 uur geleden
  • future isz yatted tf up

    Elida SalasElida Salas14 uur geleden
  • I aint never tell em we’re ready for this

    Lasagna BoiLasagna Boi15 uur geleden
  • 🤘🏼

    Edmar JeanEdmar Jean16 uur geleden
  • THIS SONG FUCKING SLAPS AGHHHHH

    Tyler-Z-WarriorTyler-Z-Warrior16 uur geleden
  • Best song off that project

    Hugo MartinezHugo Martinez17 uur geleden
  • Just listen to it at 2x.

    gaurav shindegaurav shinde17 uur geleden
  • Future go off with any artist bruh

    Magnificent GamingMagnificent Gaming18 uur geleden
  • ohhhh this bitch SLAP 👋🏽👋🏾👋🏿 plus future got them shades off 😍

    Kaynah KayKaynah Kay18 uur geleden
  • Why they got my mans Uzi posing like a gay horror model for?

    D ElectroniqaD Electroniqa21 uur geleden
  • crazy flow

    Jonathan_resortJonathan_resort21 uur geleden
  • Is nobody gonna mention how wheezy blessed this beat?

    master bopmaster bopDag geleden
  • You know future felt it look at the vain in his neck when he spittin lol 🔥💥💯

    Chad FranzChad FranzDag geleden
  • Somebody must’ve said he was fallin off n he heard em cuz DIS JUNT HARD💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    michael smithmichael smithDag geleden
  • Please lets talk about this 360 he hit with the Dad Bod on display to start this party. At precisely 4 seconds in we witnessed A Trap Legend. (See through the ice in this platinum I did a 180 I went off the Wrong way)

    Quincy MaxfieldQuincy MaxfieldDag geleden
  • Everything is fk crazy bout this song, the bars, the vibe and that beat shii shout out to wheezy for this one

    DaLuzziDaLuzziDag geleden
  • The bop aye ayeeee aye. Young you lit! I fucks with you broski hmu ddharkins@msn.com

    Young MeccaYoung MeccaDag geleden
  • Future look like he played 5vs 1 against those girls

    i love piei love pieDag geleden
  • 2021???

    Almighty Hog5Almighty Hog5Dag geleden
  • My sace venini 🔥🔥🔥🔥🔥

    SeanSeanDag geleden
  • Naw this shit go so hard lmao the fuck

    BurbynoBurbynoDag geleden
  • The very start sound like that 21 metro song i forget what one lmao tell me no

    BurbynoBurbynoDag geleden
  • my girl smell like a peach

    BanjellyBanjellyDag geleden
  • I listen to this song Every Day

    LilNickiSanLilNickiSanDag geleden
  • Me and Wheezy, that's the wave Look through the ice in this platinum, I did a 180, I went up the wrong way Look at the bezel, it twinkle and glisten and shine, you gon' need you some sunblock Thousands of grams on grams and certified stones, it came on a timeclock All of my whoadies coyotes, we stickin' together, we comin' like shottas Put a tracker on that bitch if you love her, 'cause she comin' through like a goon squad I put it on, then it's over, I got different designers all over Coupes on coupes, chop the top off the Rolls-Royce truck, you know it's gon' be over Bitch do whatever I say, she on front line, come through like a soldier Now that you got my attention, you 'bout to get put on suspension if I see the greed Like I'm a part of the lynching, got 21 chains on my neck, had to go Dominique Break the codeine and roll up a leaf, I fuck on his bitch, now she so bossy Stella McCartney, I'm drippin' so nerdy, my fit was a birdie alone, that was it Talk a few bales, oh yeah, that's it Burnin' down Rodeo, oh yeah, that's it I could put it on a scale, oh yeah, that's it Ballin' in Chanel, like a player, that's it Rainbow Rollie, oh no, that's it Got a bisexual girl, that's it Do it professional, girl, that's it Treat me like a mayor, oh yeah, that's it Put her on a jet at the Clear, that's it She got no face, and for me, that's it (that's it) I'm pulling her hair every time, that is it (is it) She don't wear no underwear in my crib (my crib) Every time I'm in it, you know I'm gon' slip (I'm in) Touchin' on the water, start matching my wrist (woah, woah) Off an X pill, it look like exorcist (off an X pill) I ain't never tell her was ready for this, that's it (Me and Wheezy, that's the wave) Look through the ice in this platinum, I did a 180, I went up the wrong way Look at the bezel, it twinkle and glisten and shine, you gon' need you some sunblock Thousands of grams on grams and certified stones, it came on a timeclock All of my whoadies coyotes, we stickin' together, we comin' like shottas (coyote) Put a tracker on that bitch if you love her, 'cause she comin' through like a goon squad I put it on, then it's over, I got different designers all over Coupes on coupes, chop the top off the Rolls-Royce truck, you know it's gon' be over (O-V) Bitch do whatever I say, she on front line, come through like a soldier (yes) I walk around, can't get sidetracked Walking around with them thigh pads Movin' so sneaky, my 'Sace, Venini, my body graffiti (whew) She's tryna blow off my mind, she's tryna get my release (my release), yeah Bought her Chanel No. 9, now my girl smell like a peach (smell like a peach), yeah This ain't my second piece, yeah, do you get it? Don't aim at your tee, we aim at your fitted (ayy) We up it up top as we upgrade the blicks (yeah) The guns that we got is two seconds, no miss (bow) I got two milli' on my chest Bitches line up like a contest Smokin' on Keisha, so I sip I'm gettin' my checks like Nike (woah, woah) Molly Off-White, it's lightskin Countin' up mula like Weezy F. Baby (mula) I walked in the jeweler and I had to go crazy (Young Mula) Surfed in the bitch on the low-low Now she wanna go do voodoo (surf) Rich shit, Balenciaga house shoe (rich shit) I trap every day like the rent's due (trap) For a milli' or the Richard Mille gloss Look through the ice in this platinum, I did a 180, I went up the wrong way Look at the bezel, it twinkle and glisten and shine, you gon' need you some sunblock (coco) Thousands of grams on grams and certified stones, it came on a timeclock (for sure, though) All of my whoadies coyotes, we stickin' together, we comin' like shottas (let's go) Put a tracker on that bitch if you love her, 'cause she comin' through like a goon squad (woah, woah) I put it on, then it's over, I got different designers all over Coupes on coupes, chop the top off the Rolls-Royce truck, you know it's gon' be over (woah) Bitch do whatever I say, she on front line, come through like a soldier

    VJ EmmieVJ EmmieDag geleden
  • Future (Baby Pluto) so funny😄

    Santo PetrusSanto PetrusDag geleden
  • Few fizzle whats hannin 🔥🔥

    Rich MullianoRich MullianoDag geleden
  • [Intro: Young Thug] (Me and Wheezy, that's the wave) [Chorus: Future] Look through the ice in this platinum, I did a one-eighty, I went up the wrong way Look at the bezel, it twinkle and glisten and shine, you gon' need you some sunblock Thousands of grams on grams and certified stones, it came on a timeclock All of my whoadies coyotes, we stickin' together, we comin' like shottas Put a tracker on that bitch if you love her, 'cause she comin' through like a goon squad I put it on, then it's over, I got different designers all over Coupes on coupes, chop the top off the Rolls-Royce truck, you know it's gon' be over Bitch do whatever I say, she on front line, come through like a soldier [Verse 1: Future] Now that you got my attention, you 'bout to get put on suspension if I see the greed Like I'm a part of the lynching, got twenty-one chains on my neck, had to go Dominique Break the codeine and roll up a leaf, I fuck on his bitch, now she so bossy Stella McCartney, I'm drippin' so nerdy, my fit was a birdie alone, that was it Talk a few bales, oh yeah, that's it Burnin' down Rodeo, oh yeah, that's it I could put it on a scale, oh yeah, that's it Ballin' in Chanel, like a player, that's it Rainbow Rollie, oh no, that's it Got a bisexual girl, that's it Do it professional, girl, that's it Treat me like a mayor, oh yeah, that's it [Verse 2: Lil Uzi Vert] Put her on a jet at the Clear, that's it She got no face, and for me, that's it (That's it) I'm pulling her hair every time, that is it (That's it) She don't wear no underwear in my crib (My crib) Every time I'm in it, you know I'm gon' slip (Gon' slip) Touchin' on the water, start matching my wrist (Woah, woah) Off an X pill, it look like exorcist (Off an X pill) I ain't never tell her was ready for this, that's it (Me and Wheezy, that's the wave) [Chorus: Future] Look through the ice in this platinum, I did a one-eighty, I went up the wrong way Look at the bezel, it twinkle and glisten and shine, you gon' need you some sunblock Thousands of grams on grams and certified stones, it came on a timeclock All of my whoadies coyotes, we stickin' together, we comin' like shottas (Coyote) Put a tracker on that bitch if you love her, 'cause she comin' through like a goon squad I put it on, then it's over, I got different designers all over Coupes on coupes, chop the top off the Rolls-Royce truck, you know it's gon' be over (O-V) Bitch do whatever I say, she on front line, come through like a soldier (Yes) [Verse 3: Lil Uzi Vert] I walk around, can't get sidetracked Walking around with them thigh pads Movin' so sneaky, my 'Sace, Venini, my body graffiti (Whew) She's tryna blow off my mind, she's tryna get my release (My release, yeah) Bought her Chanel No. 9, now my girl smell like a peach (Smell like a peach) This ain't my second piece, yeah, do you get it? Don't aim at your tee, we aim at your fitted (Ayy) We upgrade our choppers, we upgrade the blicks (Yeah) The guns that we got is two seconds, no minutes (Baow) [Verse 4: Future] I got two milli' on my chest Bitches line up like a contest Smokin' on Keisha, so I sip I'm gettin' my checks like Nike (Woah, woah) Molly Off-White, it's lightskin Countin' up mula like Weezy F. Baby (Mula) I walked in the jeweler and I had to go crazy (Young Mula) Surfed in this bitch, Honolulu Now she wanna go do voodoo (Surf) Rich shit, Balenciaga house shoe (Rich shit) I trap every day like the rent's due (Trap) For a milli' or the Richard Mille gloss [Chorus: Future] Look through the ice in this platinum, I did a one-eighty, I went up the wrong way Look at the bezel, it twinkle and glisten and shine, you gon' need you some sunblock (Coco) Thousands of grams on grams and certified stones, it came on a timeclock (For sure, though) All of my whoadies coyotes, we stickin' together, we comin' like shottas (Let's go) Put a tracker on that bitch if you love her, 'cause she comin' through like a goon squad (Woah, woah) I put it on, then it's over, I got different designers all over Coupes on coupes, chop the top off the Rolls-Royce truck, you know it's gon' be over (Woah) Bitch do whatever I say, she on front line, come through like a soldier

    J x TRIGGSJ x TRIGGSDag geleden
  • 1:43

    Nick-is-lit BruhNick-is-lit BruhDag geleden
  • Melodic rap at it's best🔥 Future made something special here

    NickNickDag geleden
  • Wheezy the WAVEEEE

    Xclusive Kooked ItXclusive Kooked ItDag geleden
  • Uzi suck!

    Tony PerezTony PerezDag geleden
  • this song is amazing weird but awesome amd unique

    John EyuJohn Eyu2 dagen geleden
  • Future a different swag

    T.S. XT.S. X2 dagen geleden
  • future flow so smooth ong

    LogicxLogicx2 dagen geleden
  • Future should've put on the Hat 👒 from DS2 😭💯

    Lil StoochieLil Stoochie2 dagen geleden
  • 휴철이형 형 곧휴가철이야?

    한병철한병철2 dagen geleden
  • I love uzis head bop got me doing. It. Walmart line 6ft tho please

    Finesse !!Finesse !!2 dagen geleden
  • Dats it! Ayyy ayyyy

    blacksapphire04blacksapphire042 dagen geleden
  • What is Uzi sayin ?????

    Cecil DavisCecil Davis2 dagen geleden
  • Nobody actually knows what they talkin bout no cap 😪

    Cecil DavisCecil Davis2 dagen geleden
  • What the hell are they saying tho ? I might need lyrics 😂

    Cecil DavisCecil Davis2 dagen geleden
  • This shit makes me happy 😊

    sean brucksean bruck2 dagen geleden
  • 0:09 uzi sad nobody picked him to play

    Taylor FlowersTaylor Flowers2 dagen geleden
  • future fr had me turnt at 2:20

    Brandon ValdezBrandon Valdez2 dagen geleden
  • Yesserski

    Rush GamingRush Gaming2 dagen geleden
  • 0:52 lmao 😂

    lavie leivalavie leiva2 dagen geleden
  • You know the beat is bonkers when Future takes his sunglasses off

    Sean GallenSean Gallen2 dagen geleden
  • Bro i didnt even noticed the 'AH' at the end of the words when future says 'lova' and the other words, this is crazy

    TITTYTITTY2 dagen geleden
  • I love you future

    antixcells 2antixcells 22 dagen geleden
  • Future rapping like the king of rap gods

    lil juice in the houselil juice in the house2 dagen geleden
  • Future you rapping like of rap God

    lil juice in the houselil juice in the house2 dagen geleden
  • Me and wheezy that’s the wave..the rest is history

    Jairus MainaJairus Maina3 dagen geleden
  • Bruh said 180 and did a 360 🤣

    PUBGMfapshard YTPUBGMfapshard YT3 dagen geleden
  • DIFFERNT DESIGNERS ALL OVAAAAAAAAAA🤝👹

    RAMB0 GLIZZY OfficialRAMB0 GLIZZY Official3 dagen geleden
  • ( *Romans 2:4* ) "Don’t you see how wonderfully kind, tolerant, and patient God is with you? Does this mean nothing to you? Can’t you see that his *Kindness* is intended to turn you from your sin?" ❎ It's *Not* the Wrath of God that leads you to repentance. ❎ It's *Not* the Judgement of God that leads you to repentance. ❎ It's *Not* Hell or pain or fire. ❎ It's *Not* the punishment. ❎ It's *Not* his anger. *romans 2:4* ☑ "It's the *kindness/goodness* of God that leads you to repentance." ☑ God *Is Not* waiting to judge you. ☑ God *Is Not* waiting to condemn you. ☑ God *Is* waiting to *receive you* with mercy, with love, with open arms. ☑ *Jesus took* the Hell, the Judgement, the Punishment, the Wrath, the Pain, the Sentence that we deserved. ☑ *"IT IS FINISHED"* Once for all. † ☑ There is *no separation* between You and God, because of *JESUS.* The *veil* of the temple was *torn.* ☑ God *Is Not* mad or angry at you and *will never* be. ☑ God *Will Not* punish you ever if you sinned. Look to the *cross.* Jesus took it. He took it all away. He took *your place.* ☑ God *doesn't* turn away when you mess up. ☑ God *Is Not* an angry God. ☑ God *Is Not* sad or disappointed. ☑ God *won't hate* you because you made a *mistake* one too many times. That's *Not* how he works. ☑ You are *Loved* by an incredibly *Merciful, Gracious, and Forgiving* Father. ☑ The *Bible* is about *You* and *GOD* ☑ God speaks to *you* through the *Bible* and the Bible is about you. It's all about *God's love* for you, *God's promises* for you, and *God's unending willingness* to forgive the mistakes you make. ☑ The *Bible* is also about God. The God who created *the world and everyone* in it. The God who saw what *he made* and it was good. The God who saw *Adam and Eve* fall into sin, and the God who sees everything you *do, think, and say* every moment of every day. ☑ God Endures. God *will never* leave you, God *will never* stop loving you, God *will be* your rock, God *will always* do what is best for you, God *will always* be by your side, every single moment of every single day. ☑ When God created you, *he made you* in his image. ☑ *Turn from* Sin, turn to God, find Life. ☑ JESUS is *the Way, the Truth,* and *the Life* ☑ JESUS is the *Resurrection and the Life.* ☑ *FEAR GOD* Jesus says you really *shouldn’t be afraid* of anything. Instead, *you should* fear God. WHY? Because God holds your *entire story* in his hands. And not just your story here on earth. God is the one who ultimately decides *where* you will spend eternity. But while you fear God, you can also *trust in his Son, Jesus Christ, who died* to forgive you of all the mistakes you make here on earth. On that day when you face God, Jesus *intercedes on your behalf* and reminds *your heavenly Father* that those sins were *wiped away with his sacrifice* on the cross. ☑ JESUS Is *Coming Soon* ☑ God *IS* Love. God *IS* Good. ☑ Before the *Foundation/Creation* of the World, *God knew you, God loved you, God chose you* ☑ God has the hairs of your head *numbered.* Every moment of your life is *watched by God* ☑ God *knows.* He knows your *past, future, sins, words, heart, thoughts, pain, worries.* Everything about you. Surrender. He wants *You.* ☑ It doesn't make any difference *how far* you try to run from God. He *Loves* you. His eye is *on you* and he *sees you* ☑ God *Loves You* with an *Everlasting Love* forever and ever. ☑ *GOD NEVER CHANGES.* God is an *Everlasting God.* ☑ JESUS is the same *Yesterday, Today, and Forever.* ☑ When God looks at you, he sees the *Righteousness* of Jesus. ☑ In God's eyes you are *Loved, Chosen, Holy, and Without Fault* ☑ Jesus made us *HOLY.* He made us *innocent.* We are the *Righteousness of God.* ☑ *Holy, Blameless,* and *Above Reproach* before Him. ☑️ God Declares You *Not Guilty* ☑ You are *Perfect* in the Father's sight. ☑ See yourself the way *God sees* You. ☑ Our *Identity* is in *Christ* ☑ Death in *Adam,* Life in *Christ.* Dead to *Sin,* Alive to *God.* ☑ Be transformed by the *renewal of your mind.* ☑ God holds *nothing* against you. ☑ Love keeps *no record* of wrongs. ☑ God *so loved* the world that *he gave* his one and only Son. ☑ God *loves* you as much as he *loves* Jesus. ☑ God is *for you, Not against you* ☑ Jesus came from *Heaven to this Earth* for You. ☑ God *wants You* in Heaven. God *wants All people* to be saved. *God's Will for you* is to get you to Heaven. *Bring you back* to the Father. That's the *GOAL* ☑ Our home is *not here but in Heaven.* We are *not* of this world. ☑ Jesus *died for you* on the cross. He took *your place and took your sins* there. Look to Jesus. ☑ Sin cannot exist in God's presence, (God is Holy) so Jesus was *banished* from the presence of God at the cross. ☑ Jesus *Is Risen❗* ☑ Jesus conquered *Death, Hell,* and the *Grave.* ☑ Jesus is seated at the *right hand* of the *throne of God* in Heaven. ☑ 📖 Meditate on *God's Word.* It's *medicine.* It's *food.* It's *Good News.* It builds the inner image of *what* we are and *who* we are in *Jesus.* ☑ "Come, follow me" 🚶 *Despite your mistakes, failures, flaws, sins, words, thoughts, actions, Anything that you've done, God, your Heavenly Father, STILL loves you unconditionally* *REVELATION = JESUS WINS* 👑 👼 👼 👼 👼 👼 👼 👼🎺 †=💙💙💙💙💙🌎 👼JESUS Loves You👼 👼GOD Loves You👼 GOD💪 JESUS 👑 ✨📖✨ You Will Always Be Loved By GOD. Look To *JESUS* †

    jeremy21 WeAreLovedjeremy21 WeAreLoved3 dagen geleden
  • This really show future abilities at full capacity 😁😅

    DaddyboobooDaddybooboo3 dagen geleden
    • nlworld.info/key/video/zJF7mb69kXufmW8

      Kay JohnsonKay Johnson3 dagen geleden
  • Cuddle my wrist 2.0🔥

    Nevil LongbottomNevil Longbottom3 dagen geleden
    • nlworld.info/key/video/zJF7mb69kXufmW8

      Kay JohnsonKay Johnson3 dagen geleden
  • Y’all should let @iamjvaboy shoot this

    DMV LituationsDMV Lituations3 dagen geleden
  • This nigga future said “molly offwhite it’s lightskin” 😭🔥

    Uno DineroUno Dinero3 dagen geleden
  • LEMME GET AN A BOOGIE REMIX

    Kynyara LewisKynyara Lewis3 dagen geleden
  • 🔥🔥💯💯💯

    Chizzy MomentumChizzy Momentum3 dagen geleden
    • nlworld.info/key/video/zJF7mb69kXufmW8

      Kay JohnsonKay Johnson3 dagen geleden
  • Tf be wrong with Uzi lmfao

    Leon RiveraLeon Rivera3 dagen geleden
  • can't stop playing this shit lol

    Valentin DavisValentin Davis3 dagen geleden
  • Watching future rap makes the song even harder

    NotdapzNotdapz3 dagen geleden
  • 1:45 🤣

    izajah swainizajah swain3 dagen geleden
  • nlworld.info/stream/mUc0dov-wwfJMp95sKOCbw.html

    Creeshi WypwCreeshi Wypw3 dagen geleden
  • came back to see if the song is still fire... and it still is

    Denis KambaiDenis Kambai3 dagen geleden
  • 😘👍

    Hatun GasanzadeHatun Gasanzade3 dagen geleden
  • I blasted this in church and the father danced

    Tyquan MerriwetherTyquan Merriwether4 dagen geleden
  • 2:36 bruuuuuh

    Juli SalasJuli Salas4 dagen geleden
    • nlworld.info/key/video/zJF7mb69kXufmW8

      Kay JohnsonKay Johnson3 dagen geleden
  • That weezy tag go nuts

    YkucbDeadFrontierYkucbDeadFrontier4 dagen geleden
  • I stopped my 9-5 with the help of 𝐠 𝐫 𝐞 𝐚 𝐭 𝐞 𝐚 𝐬 𝐲 𝐩 𝐚 𝐲 . 𝐜 𝐨𝐦 #crazy 0:65

    Howard LesnerHoward Lesner4 dagen geleden
  • Shes tryna blow off my mind shes tryna get my release 🔥🔥🎵🎵😭

    Jonathan GonzalesJonathan Gonzales4 dagen geleden
    • nlworld.info/key/video/zJF7mb69kXufmW8

      Kay JohnsonKay Johnson3 dagen geleden
  • btw in 2021, i can confirm That's still It

    AzaaAzaa4 dagen geleden
  • 0:51 bruh, is he a pigeon or sum?

    Александър БалиновАлександър Балинов4 dagen geleden
  • best song of the album imo

    Mike ThomsonMike Thomson4 dagen geleden
  • People really sleep on new age hip hop

    Ryan George Cloete .Ryan George Cloete .4 dagen geleden
  • Yeah that’s it

    Anish GajeraAnish Gajera4 dagen geleden
  • ten million a month

    Kevin KimutaiKevin Kimutai4 dagen geleden
  • Wow

    KIRA IAYARAXINAKIRA IAYARAXINA4 dagen geleden
  • fewtch in his bag with this one

    Sebastian JuarezSebastian Juarez4 dagen geleden
  • I'm getting checks like nikes

    Derrell MilesDerrell Miles4 dagen geleden
  • Luv Future

    1 Bloodysage1 Bloodysage4 dagen geleden
  • Kuzzzzzz

    jhadson kayojhadson kayo4 dagen geleden
  • Wow

    Mai IakiMai Iaki4 dagen geleden
  • And they tried to say future ain’t have lyrics, his wordplay is sick

    Johnuta KirklandJohnuta Kirkland4 dagen geleden
    • I have no idea of what deez niggas talkin bout

      Cecil DavisCecil Davis2 dagen geleden
    • What's the lyrics ?

      Cecil DavisCecil Davis2 dagen geleden
  • Fucking Banger

    BlulicBlulic5 dagen geleden
  • the last number of your like is the artist you are 1 - Lil tecca 2- six nine 3- ghostmane 4- xxxtentacion 5- Lil uzi vert 6- yung heri (do'nt know ? so listen) 7- Young thug 8- Drake 9- Future like and find out

    Yung HeriYung Heri5 dagen geleden
  • Why this dont have billions of views?

    Dog ZDog Z5 dagen geleden
NLworld