Cat Hilarious Reaction to Her First Time Trying Cola

23 apr. 2021
2 487 449 Weergaven

ViralSnare Verified (Original) * For licensing / permission to use: Contact - licensing(at)viralsnare(dot)com
#shorts
Location: Russia
SUBSCRIBE for awesome videos every day!: bit.ly/ViralSnare
Submit your video here: www.viralsnare.com/submit
To License one of our videos: nlworld.info
LIKE us on FACEBOOK: bit.ly/ViralSnare_FB
BE a FOLLOWER on INSTAGRAM: bit.ly/ViralSnare_Instagram

Reacties
  • My 18 year old kitty drinks black coffee the same way. Except out of a coffee cup. She loves it. She also likes to lick the inside of an empty coffee bag.

    BIGLOVE4TRUTHBIGLOVE4TRUTH5 minuten geleden
  • sick cruel bstd giving cat cola, report her, Jon,uk

    Jon CollinsJon Collins22 minuten geleden
  • This is normal as Caffeine is toxic to cats and dogs.

    HyperAstartesHyperAstartesUur geleden
  • Pepis can use this for promotion ! Even a cat doesn't like cola

    MANOJ bumMANOJ bum2 uur geleden
  • Cat reaction: "Ewwww! What is this shit?"

    Shripad KrishnaShripad Krishna2 uur geleden
  • Why is this video so sparkly?

    Zach GoffZach Goff5 uur geleden
  • Lol :)

    McAmberMcAmber5 uur geleden
  • lol

    mvfc76mvfc7610 uur geleden
  • Cola is mainly flavoured from citrus. Though its artificial flavouring, citrus is poisonous to cats. Bitter taste buds evolved to detect poison, so basically your cat just drank some really bitter tasting shit in their eyes lol

    Narcissist MargarineNarcissist Margarine10 uur geleden
  • โ€œit taste just like pepsiโ€, said cat

    realhassrealhass11 uur geleden
  • Cats do that mouth open thing because they have scent glands in the top of their mouths. Google it.

    Stunt PandaStunt Panda11 uur geleden
  • wHy iT iS sO sPicY?

    forevr4insforevr4ins11 uur geleden
  • diabetic cat is now on the way ๐Ÿˆ๐Ÿฌ

    ta bomta bom11 uur geleden
  • Nobody talks about how SPARKLY everything is even the cats face / whiskers

    HeavenFoundWithinHeavenFoundWithin12 uur geleden
  • Looks like he just needed to sneeze but it went away

    ookryookry12 uur geleden
  • Lol...Now that is the million dollar video !

    Debbie ThorsonDebbie Thorson14 uur geleden
  • I thought it was for sure gonna toss over the glass.

    The MurphyThe Murphy15 uur geleden
  • Dog would be all over it Catโ€™s like โ€œso this is how the peasants drink...disgustingโ€

    NolanNolan15 uur geleden
  • It didnt have gas

    iJackJPiJackJP19 uur geleden
  • Wel thatโ€™s not nice making fun of the kitty

    On PurposeOn Purpose20 uur geleden
  • Cats can't really taste sweet, so to them I imagine cola would mostly be horribly bitter and gross. Which is good, because caffeine is toxic to them so if they'd drink any more they might get badly sick!

    HellbirdIVHellbirdIV21 uur geleden
    • Wow interesting. I did not know they can't taste sweet.

      MacabreeMacabree12 uur geleden
  • Buy docegoin! ๐Ÿš€โค๏ธ

    Rachid Van meerRachid Van meer22 uur geleden
  • TEEHEEHEE, CATTTTT

    Codie FitzCodie Fitz23 uur geleden
    • True... It's bad stuff.

      seiom jvonyseiom jvony18 uur geleden
  • "I have tasted the nectar of the GODS!!"

    Crimson5piderCrimson5piderDag geleden
  • Cola is a citrus drink with caramel coloring. Obviously the cat is going to hate it.

    bloobeeblahbloobeeblahDag geleden
  • That cola had tequila probably. Who drinks soda out of a wine glass? Lol

    solisiumsolisiumDag geleden
  • The cats like โ€œ WhY is it SaLtYโ€

    Song MingiSong MingiDag geleden
  • cat be like: " D I S G U S T A N G "

    minecraft loveminecraft loveDag geleden
  • why is everything so damn sparkly

    Mateusz Odrzywoล‚ekMateusz Odrzywoล‚ekDag geleden
  • It was a special occasion - hence the wine glass!

    Bonnie McClurgBonnie McClurgDag geleden
  • It's an acquired taste

    vr6swpvr6swpDag geleden
  • Idiot - Cats can die from coffein...

    Rene DurinRene DurinDag geleden
  • Me too

    ู‹ู‹Dag geleden
  • Cat be like, โ€œwhat the fuck is this Jerryโ€

    Intense CityIntense CityDag geleden
  • " No the cola was fine it was all the glitter that bothered me"

    Karan MadanKaran MadanDag geleden
  • Hope nobody else tries this tho, caffeine is known to give cats seizures

    PsychoPandaPsychoPandaDag geleden
  • True... It's bad stuff.

    Amko 8Amko 8Dag geleden
  • Yo are you babysitting Gordon Ramsay's cat ๐Ÿ˜ณ

    RazzelDazzel456RazzelDazzel456Dag geleden
  • "This tastes like Capitalism!"

    D HD HDag geleden
  • Why the cat sparkling

    AlphaAlphaDag geleden
  • It turned into that meme cat with the bawling girl pointing at it

    Roddy DykesRoddy DykesDag geleden
  • I think I see radiation in this video.

    Iffy350Iffy350Dag geleden
  • She just like "urgh bruh how tf u mfs drink that garbage without being forced to?" I feel her pain lol, coke is just nasty asf๐Ÿ˜‚

    ThatGuyWithTheAKThatGuyWithTheAKDag geleden
  • The way that cat tilted it's head like: "What the hell...No more black water for me!!"

    mikea hiooimikea hiooi2 dagen geleden
  • โ€œpepsi??โ€

    logan Jlogan J2 dagen geleden
  • โค๏ธโค๏ธ

    Umesh MalhotraUmesh Malhotra2 dagen geleden
  • "My disappointment is immeasurable, and my day is ruined" -Cat

    LaseryyLaseryy2 dagen geleden
    • My reaction when I try any alcoholic beverage-

      hoiy vinosahoiy vinosaUur geleden
  • This is really stupid: cola can be toxic for animals...as it is for humans. I use cola to unplug my drains.

    Maple leaf ForeverMaple leaf Forever2 dagen geleden
  • As a wise bald man said, โ€œWow, this is garbage, you actually like this,โ€

    That One EggThat One Egg2 dagen geleden
  • โ€œThis edible ainโ€™t shitโ€

    ragecandyragecandy2 dagen geleden
  • Funny. Good for mornin (afternoon) coffee.

    HighCard! 1HighCard! 12 dagen geleden
  • "Can I have a Pepsi instead?"

    LasVegas BartenderLasVegas Bartender2 dagen geleden
  • Cat was like: ๐Ÿคข๐Ÿคฎ๐Ÿ˜’ This is what you lowly humans drink?

    Ayush ZaveriAyush Zaveri2 dagen geleden
  • A very wise cat. It took me decades to realize what crap Cola is....

    Dubbel HenkeDubbel Henke2 dagen geleden
  • my cat is scared of soda ...the bubbles fizzing make him run lol

    VV2 dagen geleden
  • That moment when you realize you fucked up.

    ridcomridcom2 dagen geleden
  • Put some Jameson in the glass

    K h a m a e lK h a m a e l2 dagen geleden
  • I kinda want to see this cat try other sodas

    Codename: XeldaCodename: Xelda2 dagen geleden
  • Mdr le chat est pecher ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ Super video ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

    ptimonstre60ptimonstre602 dagen geleden
  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’œ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’œ๐Ÿ˜‚

    MichaelMichael2 dagen geleden
  • That look was priceless ๐Ÿคฃ

    RaeOsunshineRaeOsunshine2 dagen geleden
  • ๐Ÿšซู…ุง ุนุฌุจุง๐Ÿšซ

    NadaTrag HNadaTrag H2 dagen geleden
  • Next : cat tries coke

    ZigBoZigBo2 dagen geleden
  • Don't mean to be a buzzkill, but caffeine is kinda toxic to cats.

    Josh McNaughtonJosh McNaughton2 dagen geleden
  • nlworld.info/key/video/taKKjLG7aKeVnGc

    Andi Simorangkir RAndi Simorangkir R2 dagen geleden
  • ๐Ÿคฃ

    steestee2 dagen geleden
  • Cat knows it's poison xD

    James FreemanJames Freeman2 dagen geleden
  • ey i do the same but with coffe

    Deivil007Deivil0072 dagen geleden
  • A "high" cat

    ABINCHIABINCHI2 dagen geleden
  • kucing yang imut

    Bagus KarebetBagus Karebet2 dagen geleden
  • Typical coca cola This message was brought to you by pepsi gang

    Sebastian108Sebastian1082 dagen geleden
  • For more fun, give your dog Pop Rocks lol.

    Ranger_ARanger_A2 dagen geleden
  • That cat has the same reaction to me when I tried soda for the first time!! Only soda I like is 7 Up or on special occasions Cherry, orange, or grape soda! Have a great day everyone!!!!!!

    Ultimate Baking and Fishing DudeUltimate Baking and Fishing Dude3 dagen geleden
  • Sure. But did she go back for more? >^. _ .^

    Swami HumanSwami Human3 dagen geleden
  • The smell of obese flavor ...,

    Le Anh NguyetLe Anh Nguyet3 dagen geleden
  • โ€œItโ€™s sour, like funkyโ€

    Gaigey BoyGaigey Boy3 dagen geleden
  • body ody like colah

    devin Mooredevin Moore3 dagen geleden
  • who drinks cola from wine glass?

    fishfish3 dagen geleden
  • the taste of "be less white" xD

    Hans DampfHans Dampf3 dagen geleden
  • What a kind of that's cat?

    Dika SishouDika Sishou3 dagen geleden
  • It looks possessed lol

    Khalil DamirKhalil Damir3 dagen geleden
  • POV: It way the Original Cocaine version

    JoelthekingJoeltheking3 dagen geleden
  • He looked Soo disgusted. He must be thinking"IS THIS what you HUMANS drink. ๐Ÿคข it Taste like shit"

    Tejas JulkaTejas Julka3 dagen geleden
  • In other words coke is chemical crap and the cat knows it

    Martin HaywardMartin Hayward3 dagen geleden
  • My dissapointment is immeasurable, and my day is ruined -----cat

    Commander CodyCommander Cody3 dagen geleden
  • My cat acted the same

    Noah GAMINGNoah GAMING3 dagen geleden
  • He's suga trip ๐Ÿ˜น

    Hairy CrackpotHairy Crackpot3 dagen geleden
  • *i wish to could grab that kitty and shoved it's head in the cola glass and make it drink cola forcefully till it died...* ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    zarine khanzarine khan3 dagen geleden
  • Cat be like: heaven

    vistor channelvistor channel3 dagen geleden
  • No this bad stop that

    g Cg C3 dagen geleden
  • 0:09 Pause meme

    Dan RDan R3 dagen geleden
  • Agree

    TocaracaTocaraca3 dagen geleden
  • Cuz its bad for you

    Iulian GheorghitaIulian Gheorghita3 dagen geleden
  • Tested of Democracy, addiction of the Freedom begins

    Emr al HasnEmr al Hasn3 dagen geleden
  • Ordered a Coke, got a Pepsi.

    Lisa LozanoLisa Lozano3 dagen geleden
  • *The cat just got introduced to COKEain.*

    The Other SideThe Other Side4 dagen geleden
  • "Oh meow, it's Coke Zero again"

    KรคpyelรคinKรคpyelรคin4 dagen geleden
  • Isn't that the face we do when a sneeze is coming?

    ๐ŸŒŸ ๐•‹ ๐•€ ๐”ป ๐”พ ๐• โœ“๐ŸŒŸ ๐•‹ ๐•€ ๐”ป ๐”พ ๐• โœ“4 dagen geleden
  • That cats just like โ€œugh why does anybody drink this that shits nastyโ€

    Katherine OmegaKatherine Omega4 dagen geleden
  • That face! ๐Ÿ˜น

    EMarie61EMarie614 dagen geleden
NLworld